Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2014, 00:40
GoldenHawk
GoldenHawk is offline
hoi, ik ben een jongen van bijna 17 uit nijmegen. Ik wil graag mijn verhaal hier kwijt als dat kan.

Mensen noemen mij op school ook wel een "hooligan" terwijl ik nog nooit andere mensen pijn heb gedaan vanwege het voetbal, maar ik ben zeer fanatiek fan van mijn club N.E.C. Ik heb geen goede band met mijn ouders, ze schreeuwen veel e n snappen niks van mijn leven. Ook ben ik vroeger (groep 5) heel erg gepest en had ik weinig vrienden, om mij te troosten in bed had ik altijd een nec shirtje aangetrokken als ik me kut voelde, nu heb ik wel vrienden en ben ik er achter gekomen dat ik bi ben, ik durf dit niet goed te vertellen en het doet me eigenlijk ook veel pijn dat iedereen uit mijn omgeving wel een liefje kan vinden en ik niet, ook wordt er vanuit mijn familie veel gepusht met vragen als: heb je al een vriendin? of nog veel erger: heb je al seks gehad. Ik vindt dit echt kut en zit er al mee dat ik geen liefde krijg van mijn leeftijdsgenoten, ik ben nooit knap of leuk genoemd, lelijk of "het lelijke eendje van de familie" heb ik wel vaak moeten horen, ik wordt hier verdrietig van en moet daarom soms huilen, ik pak dan altijd mijn NEC petje, sjaaltje en shirtje om me te troosten, het geeft me kracht als het tegenzit aangezien clubliefde de enige liefde is die ik ken en die mij ook nooit in de steek zal laten.

is het vreemd dat ik zo gehecht ben aan mijn club?
waarom krijg ik geen liefde? waarom krijg ik geen lieve woorden te horen?
zomaar wat vragen die mij al pijn doen als ik ze hier opschrijf

(aan mods: ik weet niet dit het juiste forumgedeelte is, ik vond het het meest passend, verplaats het maar als het ergens anders beter past)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2014, 01:16
bloodyb
bloodyb is offline
Ik denk dat een voetbalfanclub niet de meest ideale omgeving is om te vertellen dat je (ook) op jongens valt, toch ?
Oud 24-04-2014, 14:12
GoldenHawk
GoldenHawk is offline
Citaat:
Ik denk dat een voetbalfanclub niet de meest ideale omgeving is om te vertellen dat je (ook) op jongens valt, toch ?
ligt eraan welk deel je van het stadion zit, bij vak D (gezinstribune) kan het nog wel, al zou ik daar niet zoenen of de hand van je vriend vasthouden. Andere vakken zou ik niet proberen
Met citaat reageren
Oud 25-04-2014, 00:14
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
ahjoh wat kan dr gebeuren, je bent een van "hun" althans dat is bij feyenoord wel zo, al ben je gay. het maakt niet uit. uiteindelijk support je allemaal dezelfde club. als je naast het uitvak gaat zitten of naar een uitwedstrijd als LKG gaat is het een ander verhaal.
Naamzoek mass.jizz. Is dit zo?
Oud 30-04-2014, 18:36
S0meone
S0meone is offline
Citaat:
"waarom krijg ik geen liefde? waarom krijg ik geen lieve woorden te horen?" voordat je gaat zoeken naar "de ware" ofs moet je eerst zorgen dat je een man bent die vrouwen willen.
Wat een onzin, 'dat je een man bent die vrouwen willen'

Je hoeft niet persé een bepaald iemand te zijn om een relatie te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2014, 22:08
Janssen108
Janssen108 is offline
ten eerste nice dat je voor nec bent woon zelf ook in nijmegen haha
maar liefde komt nog wel je bent pas 17 en negeer de mensen gewoon die zeggen dat je lelijk bent of wat dan ook.. gewoon zelfvertrouwen opbouwen

en kan me best voorstellen dat de laatste paar weken zwaar voor je zijn geweest hoe NEC bezig is na gister dan
Met citaat reageren
Oud 11-05-2014, 21:45
hendroit
hendroit is offline
Kut dat ze gedegradeerd zijn uit de eredivisie.
Groetjes uit zwolle
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten