hoi, ik ben een jongen van bijna 17 uit nijmegen. Ik wil graag mijn verhaal hier kwijt als dat kan.
Mensen noemen mij op school ook wel een "hooligan" terwijl ik nog nooit andere mensen pijn heb gedaan vanwege het voetbal, maar ik ben zeer fanatiek fan van mijn club N.E.C. Ik heb geen goede band met mijn ouders, ze schreeuwen veel e n snappen niks van mijn leven. Ook ben ik vroeger (groep 5) heel erg gepest en had ik weinig vrienden, om mij te troosten in bed had ik altijd een nec shirtje aangetrokken als ik me kut voelde, nu heb ik wel vrienden en ben ik er achter gekomen dat ik bi ben, ik durf dit niet goed te vertellen en het doet me eigenlijk ook veel pijn dat iedereen uit mijn omgeving wel een liefje kan vinden en ik niet, ook wordt er vanuit mijn familie veel gepusht met vragen als: heb je al een vriendin? of nog veel erger: heb je al seks gehad. Ik vindt dit echt kut en zit er al mee dat ik geen liefde krijg van mijn leeftijdsgenoten, ik ben nooit knap of leuk genoemd, lelijk of "het lelijke eendje van de familie" heb ik wel vaak moeten horen, ik wordt hier verdrietig van en moet daarom soms huilen, ik pak dan altijd mijn NEC petje, sjaaltje en shirtje om me te troosten, het geeft me kracht als het tegenzit aangezien clubliefde de enige liefde is die ik ken en die mij ook nooit in de steek zal laten.
is het vreemd dat ik zo gehecht ben aan mijn club?
waarom krijg ik geen liefde? waarom krijg ik geen lieve woorden te horen?
zomaar wat vragen die mij al pijn doen als ik ze hier opschrijf
(aan mods: ik weet niet dit het juiste forumgedeelte is, ik vond het het meest passend, verplaats het maar als het ergens anders beter past)
|