Advertentie | |
|
![]() |
|
Dan vind ik het persoonlijk raar, dat ze je dan uitnodigd. Want ze besteed dan toch liever tijd met die vriendin, althans zo komt het over.
Weet ze dat je niet zo'n stapper bent? Ik ben zelf ook niet echt een stapper, daarom verkies ik altijd een vriendin die dat ook niet doet. Ik denk dat je haar gewoon het beste even met rust kan/moet laten. Als ze je echt leuk vind legt ze wel contact met jou. Misschien wilt ze even nadenken? Ik weet niet of jullie elkaar lang kenden? Er zijn altijd meer meisjes, zij is niet de enige. |
![]() |
|
![]() |
We zouden gaan date in de stad, en ze wilde na onze date gaan stappen. En ze vroeg of ik dan mee wilde. Ik heb wel gezegd dat ik niet zo vaak op stap ga. Ook kent ze mijn geschiedenis over mijn relaties, dat is niet veel.
Heb vandaag wel gevraag of ze nog met mij wilde afspreken, en ze vond het goed ( naar mijn gevoel kwam het niet echt enthousiast over) maar heb niks meer gehoord over de datum, wat zij zou nakijken. |
![]() |
|
Ik denk echt dat je beter kan wachten en je opties moet open houden. Persoonlijk denk ik echt dat dit niks word. Volgens mij durft ze niet te zeggen, dat ze t niet wilt.
Ik heb ook ooit zoiets meegemaakt. Ik wilde met een meisje gaan daten, ze wilde ook komen, hadden een datum enzo. Maar net 2 dagen ervoor zegde ze af. Daarna werd het contact Minder en slechter. Dus ik denk dat je beter je focus elders kan leggen. |
![]() |
|
![]() |
Is idd afgezegd, ze wilde even wat ruimte.
Maar nu doet ze heel afwisselend. De ene keer is ze heel close en de andere keer neemt ze afstand, dan zijn de antwoorden heel kort en krij ik geen diepgang in het gesprek. Ik wil haar die ruimte geven, ze vond dat ik opener moest zijn en dat heb ik nu ook gedaan, heb haar alles verteld wat mij dwars zat en ook beloofd om dat gelijk te zeggen tegen haar. Maar soms reageert ze nors en soms opgewekt. Wat moet ik ermee? Ik weet het even niet...... Vind haar echt leuk!!! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
onderzoek naar verliefdheid miss kittie | 19 | 06-11-2005 15:19 | |
Liefde & Relatie |
Wat IS verliefdheid? Yab-Yum | 20 | 18-01-2005 16:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaaltje: verliefdheid Vogelvrij | 8 | 25-11-2003 18:35 | |