Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2014, 22:57
bartjew23
bartjew23 is offline
Hallo,

Ik heb pas een date gehad met een meid. De date was geslaagd..
Het ijs was snel gebroken en konden het wel goed vinden. Toen we naar buiten liepen pakten we elkaars hand vast. Toen we bij de autos waren en afscheid namen stonden we opeens te zoenen.

Al snel volgde een 2e afspraak. Ook dit verliep goed en leuk. Maar na de date ben ik even met haar en een paar vrienden van haar op stap geweest. Dat was minden. Ze vond dat ik te aanhankelijk was naar haar toe, en dat vond ze verschrikkelijk. Ze zei dat de date echt super was enzo, maar na het stappen is ze gaan twijfelen. Ze zegt dat ze nog leuk vindt.

Sinds dien is ze wat afstandelijk en kortaf geworden. Dat merk ik aan haar sms gedrag. Eerst stuurde ze nog emoticons en zei ze schatje en lieverd enzo, maar dat doet ze niet meer.

Ik vind haar echt leuk, maar weet niet precies wat ik moet doen. Ik heb haar gevraagd om nog af te spreken, maar heb er niks meer van gehoord.

Wat kan ik doen?

Thanxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2014, 23:03
Barca1
Barca1 is offline
Ik denk dat je er verder weinig aan kan doen. Haar misschien de tijd geven? Als je haar nu teveel contact, kan dat misschien stalkerig overkomen.

Misschien moet je haar even de ruimte geven. Want ze geeft zelf aan dat je teveel naar haar toe dringt. Misschien verschillen jullie daarin? Dat jij dicht op je vriendin wilt zitten, maar zij liever een relatie heeft/zoekt. Die wat minder klef is?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2014, 23:11
bartjew23
bartjew23 is offline
Ze heeft gezegd als we met zijn 2en waren vind ze wel fijn enzo, maar opstap absoluut niet, en dat wist ik niet. Heb ook gezegd dat ze dat moest zeggen als ze iets niet prettig vind, maar dit zei ze achteraf pas. Tijdens de 2e date wqs heel leuk, handjes vasthouden enzo, tot het stappen, toen wilde ze ruimte zoals ik het heb begrepen.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2014, 23:20
Barca1
Barca1 is offline
Maar jullie gingen uit met haar vriendinnen? Dan wilt ze ook tijd met hun besteden. En als jij dan wat meer aandacht eist, kan dat voor haar een hekel punt zijn. Heb je hier eventueel iets van gemerkt?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2014, 23:25
bartjew23
bartjew23 is offline
Citaat:
Maar jullie gingen uit met haar vriendinnen? Dan wilt ze ook tijd met hun besteden. En als jij dan wat meer aandacht eist, kan dat voor haar een hekel punt zijn. Heb je hier eventueel iets van gemerkt?
Ja met haar vriendin. Ze gaf me af entoe een kus, maar verder was ze meer met vriendin bezig, en ik zocht soms wel toenadering (ik kende daar niemand, ik maak niet makkelijk contact met anderen) ze heeft zelf gevraagd of ik mee wilde gaan stappen, achteraf gezien had ik dit niet moeten doen. Aangezien ik geen stapper ben en zij eigelijk wel.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2014, 23:31
Barca1
Barca1 is offline
Dan vind ik het persoonlijk raar, dat ze je dan uitnodigd. Want ze besteed dan toch liever tijd met die vriendin, althans zo komt het over.

Weet ze dat je niet zo'n stapper bent? Ik ben zelf ook niet echt een stapper, daarom verkies ik altijd een vriendin die dat ook niet doet.

Ik denk dat je haar gewoon het beste even met rust kan/moet laten. Als ze je echt leuk vind legt ze wel contact met jou. Misschien wilt ze even nadenken? Ik weet niet of jullie elkaar lang kenden? Er zijn altijd meer meisjes, zij is niet de enige.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2014, 23:37
bartjew23
bartjew23 is offline
We zouden gaan date in de stad, en ze wilde na onze date gaan stappen. En ze vroeg of ik dan mee wilde. Ik heb wel gezegd dat ik niet zo vaak op stap ga. Ook kent ze mijn geschiedenis over mijn relaties, dat is niet veel.
Heb vandaag wel gevraag of ze nog met mij wilde afspreken, en ze vond het goed ( naar mijn gevoel kwam het niet echt enthousiast over) maar heb niks meer gehoord over de datum, wat zij zou nakijken.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2014, 23:45
Barca1
Barca1 is offline
Ik denk echt dat je beter kan wachten en je opties moet open houden. Persoonlijk denk ik echt dat dit niks word. Volgens mij durft ze niet te zeggen, dat ze t niet wilt.

Ik heb ook ooit zoiets meegemaakt. Ik wilde met een meisje gaan daten, ze wilde ook komen, hadden een datum enzo. Maar net 2 dagen ervoor zegde ze af. Daarna werd het contact
Minder en slechter. Dus ik denk dat je beter je focus elders kan leggen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2014, 19:24
bartjew23
bartjew23 is offline
Ze reageert nu wel op mijn berichtjes. Maar de reacties zijn korten dan dat ze eerst deed.
Hebben nu een afspraak voor vrijdag gepland.
Mijn gevoel zegt dat ze op een een of andere manier afstand neemt, korte reacties en als ik vraag of ze leuke ideeen heeft weet ze niks ofzo.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2014, 20:26
Barca1
Barca1 is offline
Volgens mij neemt ze inderdaad afstand. Ga er maar ook niet direct van uit, dat vrijdag doorgaat. Kan zomaar afgezegd worden, of dat ze met slecht nieuws komt.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2014, 00:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nou, dat wordt niks meer.
Oud 10-05-2014, 19:04
bartjew23
bartjew23 is offline
Is idd afgezegd, ze wilde even wat ruimte.
Maar nu doet ze heel afwisselend. De ene keer is ze heel close en de andere keer neemt ze afstand, dan zijn de antwoorden heel kort en krij ik geen diepgang in het gesprek.

Ik wil haar die ruimte geven, ze vond dat ik opener moest zijn en dat heb ik nu ook gedaan, heb haar alles verteld wat mij dwars zat en ook beloofd om dat gelijk te zeggen tegen haar. Maar soms reageert ze nors en soms opgewekt.
Wat moet ik ermee? Ik weet het even niet...... Vind haar echt leuk!!!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2014, 14:21
Brian Griffin
Brian Griffin is offline
Geef haar de ruimte, ze weet echt wel dat je haar leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2014, 15:27
Verwijderd
Klinkt als een dom meisje dat geen idee heeft wat ze wil en dus maar op zoek gaat naar redenen waarom jij het verkeerd zou hebben gedaan. Negeren die hap. Als ze de D wil kan ze altijd bellen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten