![]() |
|
![]() |
Bedankt voor alle reacties
![]() Ik ben gewoon bang dat ik niet normaal ben, dat ik een slet ben of iets. Het ligt er gewoon aan met welke jongen ik naar bed ga, denk ik. Als de jongen zelf nog nooit seks heeft gehad, voel ik me daar ongemakkelijk bij.. Terwijl wanneer een jongen al met 20 meiden seks heeft gehad, voel ik me daar ook ongemakkelijk bij. Ik snap mezelf sowieso niet echt haha ! Maar iig bedankt voor alle lieve reacties ![]() Ik zal me iig niets meer aandenken van wat anderen zeggen ![]() Zolang ik me er maar goed bij voel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Hory shet is 6 gemiddeld ja? ik had er 7 op me 16e, daarna een vaste relatie heel lang dus is het stil gaan staan haha. Ik snap wat je bedoelt ik wil ook niet met jan en anneman het bed in omdat ik dat wéér een bij mijn 'lijstje' erop moet zetten. Maar eigenlijk moet je er schijt aan hebben hoor! Als mannen het mogen waarom wij dan niet? Plus niemand hoeft het te weten toch.
Groetjess |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Mee eens, verder. TS had het over gemiddeldes en ik was te lui om nog verder te nuanceren. Maar aan een mediaan moet ze net zoveel waarde hechten als aan een gemiddelde, modus of andere centrummaat. Namelijk geen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Seksualiteit |
Hoe eerlijk? Soullar | 17 | 19-05-2004 21:36 | |
Liefde & Relatie |
na hoelang zouden jullie ... (vragenlijstje) Verwijderd | 67 | 14-05-2004 18:42 | |
Seksualiteit |
Enquete over condooms! (is voor school) Lindatje | 48 | 10-06-2003 14:27 |