Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2014, 21:14
-Ann-
-Ann- is offline
Heyy,

Ik weet dat hier al heel wat onderwerpen over zijn te vinden op internet maar na lang zoeken kom ik toch hier zelf een bericht schrijven.

Ik heb al bijna een jaar met mijn vriendje en we zijn het hele jaar eigenlijk al gelukkig. Hij is eigenlijk wat elk meisje hoopt bij een jongen, lief, attent, grappig, doet moeite voor me, laat zien dat hij van me houdt, en zo voorts.

Maar al die tijd dat we samen zijn heb ik ook al altijd lichte gevoelens voor mijn beste vriend die ik helaas bijna nooit meer zie. (2 jaar geleden naar andere kant van t land verhuist). Soms zijn die gevoelens wat meer, soms bijna niet maar nu zijn ze (bij ons) allebei heel erg sterk nadat hij laatst een x langs kwam en we een dagje samen waren. Ik ben natuurlijk niet vreemd gegaan, maar iets in me wou dat wel zoo graag en nu blijft hij maar in me gedachte rondspoken. En het erge is, ik hou van me huidige vriendje, en als ik het zou uitmaken dan zou ik niet meer met hem zijn (en ik hou nog wel echt van hem maar miss niet meer zo verliefd? miss minder spannend?) en ook niet met die vriend, gwn omdat we allebei niet iemand aan de andere kant van t land willen hebben.

Wat kan ik doen? Ik wil niet lullig doen tegen iemand, ik wil mn vriende niet kwijt, ik wil me vriend niet kwijt en toch blijven die gevoelens en gedachtes zo heftig aanwezig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2014, 21:16
Verwijderd
Als je na nog geen jaar al dit soort dingen denkt zal de relatie met je vriendje verder toch niet sterk zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2014, 21:31
Linniee
Linniee is offline
Gewoon eerlijk zijn! ik heb het ook gehad. Sws zullen je (goeie) vrienden bijstaan met de keuzes die je maakt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten