Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2014, 10:22
yolo1998
yolo1998 is offline
hallo

Ik heb een samsung galaxy s2plus, en sinds eergister wordt die vaak oppeens heel warm, en de batterij gaat dan binnen twee uur leeg ofzo, ook werkt de menuknop, en de terugknop helemaal onderaan het scherm niet meer.
Weet iemand hoe dit komt, en wat ik ertegen kan doen? en is dit een software of een hardware probleem?

alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2014, 12:28
hookee
hookee is offline
Ik zou eens bij "running applications" kijken, misschien draait er ergens een energieslurpende applicatie op de achtergrond die continue data uitwisselt, GPS, WiFi of Bluetooth o.i,d aanspreekt. Onlangs toevallig iets nieuws geïnstalleerd?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2014, 14:27
freyk
freyk is offline
Daar zou ik ook als eerste naar kijken.
Maar als het daarmee niet opgelost is, zet je telefoon terug naar de fabrieksinstellingen (hardreset). En bekijk je het opnieuw.

Lukt het dan niet, dan kan er iets met een van de hardwareondedelen van je telefoon zijn.

Laatst gewijzigd op 29-05-2014 om 16:50.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2014, 16:39
ThomasJu
ThomasJu is offline
Wat wordt heet? Alleen je accu of je telefoon? (bij die knopjes?)
Ik denk dat het een hardware fout is (kortsluiting)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2014, 14:52
yolo1998
yolo1998 is offline
Hij wordt vooral heet naast de camera, en ik heb hem al teruggezet naar de fabrieksinstellingen, maar dat helpt niet.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2014, 19:31
ThomasJu
ThomasJu is offline
Het zal ook vast niet aan de software liggen als er onderdelen van je telefoon heet worden. Iemand die ik ken had een tijd geleden ook zoiets, op een warmte camera kon je duidelijk ziet dat de Wifi chip een 'kortsluiting' had binnen in. Zo'n probleem vinden is één stap, daarna de juiste IC vinden(die ook past) is stap 2. Daarna moet je die chip er ook nog goed opgezet zien te krijgen.

Bij jou is het misschien ook wel zoiets. Kortom, breng je telefoon naar iemand die er meer verstand van heeft dan jij en ga zelf stiekem maar alvast naar een nieuwe kijken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten