Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2014, 21:39
loveemke
loveemke is offline
Hai,

Wij gebruiken al een hele tijd google chrome als standaardbrowser thuis. Absoluut nooit problemen mee gehad. Maar ineens, wss na een verkeerde download, word ik he-le-maal volgespamt met reclamen. Van linkjes die aan de randen van een site verschijnen, tot random woorden die groen onderstreept zijn en je leiden naar een-of-andere site met een wonderdieet. Ik heb ook al adblockplus geïnstalleerd, maar het heeft niet meer gedaan dan het verwijderen van alle reclames op YouTube.
Zijn er mensen die weten wat ik moet doen om al die reclame weg te krijgen? Ik ben namelijk lichtelijk hopeloos.

P.S. hier nog even een link met een screenshot ( en zelf geplantte rode pijlen ) van een pagina die vol staat met reclame.
http://s843.photobucket.com/user/lot...6bdeb.png.html
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2014, 21:45
Elin3
Elin3 is offline
Kiik eens bij je programma's (Programma verwijderen in je configuratiescherm) wat er recent geïnstalleerd is. Misschien staat hier de toepassing die chrome tot reclame-drama maakt.
Oud 12-06-2014, 07:07
loveemke
loveemke is offline
Mmm, ik heb 3 onbekende extensies verwijderd uit Chrome, is dat wat je bedoelt?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2014, 08:13
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat zou het probleem ook kunnen verhelpen inderdaad! (Was niet helemaal wat ik bedoelde, maar als het werkt )
Oud 12-06-2014, 10:32
loveemke
loveemke is offline
Helaas, het probleem is nog steeds aanwezig, en ik heb ook niets in het configuratiescherm kunnen ontdekken ( in hoeverre ik verstand heb van dit soort dingen ), is er nog iets wat ik kan proberen?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2014, 10:44
Verwijderd
Je kan chrome eraf gooien en een echte browser erop zetten.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2014, 16:00
ThomasJu
ThomasJu is offline
Citaat:
En hoe heette die?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2014, 10:22
Verwijderd
Je hebt gewoon iets van spyware of andere troep.

AdBlock Plus houdt zich bezig met ads e.d. tegenhouden op internet, hij verwijdert niets aan bestaande problemen. Als je opeens rare extensies hebt dan gaat 't ook niet helpen om die handmatig te verwijderen, want hetgene dat ze geïnstalleerd is er dan gewoon nog.

Download Malwarebytes en laat dat erover heen gaan. Je kunt ook HijackThis downloaden en de resulterende log (een hele hoop tekst) hier copypasten, dan kunnen we kijken of we daar wijzer uit worden.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2014, 13:20
hookee
hookee is offline

Met verscheidene malwarescanners krijg je vaak een hele reut meldingen vanuit de registry, maar om die te verwijderen... moet je eerst betalen..
Je krijgt vaak wel de specifieke registry adressen en die kan je één voor één zelf ook verwijderen maar dan ben je wel een weekje bezig.

Hijack this is gratis en je kan er de malware die bij het opstarten wordt ingeladen mee stoppen. Verwijderen doet het deze echter niet.

We wachten met smart op je log van Hijack This.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2014, 20:46
loveemke
loveemke is offline
Ik heb HiJackThis gedownload, en nu geeft hij het volgende aan:
http://s843.photobucket.com/user/lot...d0fc9.png.html

Ook moet ik even melden dat ik niet superveel verstand heb van computers etc. en ik dus geen flauw idee heb wat deze meldingen betekenen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten