Citaat:
Dat die jongen je gaat uitlachen en iedereen dat op school hoort of ziet. Als je denkt dat die jongen zó gemeen is, zou je er echter, neem ik aan, geen crush op hebben.
In zo'n beetje alle andere gevallen heb je niks te verliezen en alleen maar te winnen, doen dus! Niet geschoten is alrijd mis. Doe wel eerst even je huiswerk; kom erachter wat hij leuk vindt, wat hij doet etc.
|
Dat is waar, maar waar ik vooral bang voor ben is dat hij me helemaal niet ziet staan

Dat huiswerk ben ik mee bezig, maar het is nog best lastig, want ook zijn vrienden weten niet super veel over hem (voor zover ik weet)
Citaat:
Ik weet niet hoe oud jullie zijn, maar sommige jongens hebben zulke goeie voelsprieten voor dat soort dingen.. Stalkerig komt het in ieder geval NIET over. De meeste jongens (tenzij ze gay zijn) vinden aandacht van een meisje alleen maar heel erg leuk! Dus gewoon vragen of ie zin heeft om een keer wat af te spreken. Of: vraag zijn telefoonnummer, of geef jouwe op een briefje. Ja ik zeg maar wat hoor. Maar DOE in ieder geval iets. Maakt niet uit wat. Hij zal het alleen maar leuk vinden. Dus GO girl. Doe je ding.
|
We zitten in de 4e klas en gaan naar de 5e. Mijn probleem is alleen dat ik simpelweg niet durf om hem aan te spreken. Maarja, ik zal in ieder geval iets doen, bedankt voor jullie tips