Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2014, 22:10
Dutchey
Dutchey is offline
(ik ben een jongen).
heey, ik heb onlangs voor het eerst seks gehad, maar het faalde enorm...
we lagen gewoon fijn te knuffelen en toen naja, kwamen we op het onderwerp seks. uiteindelijk vroeg mijn vriendin of ik er klaar voor was en beantwoorde haar vraag waarop zei reageerde: 'Ik denk ik ook, wil je het proberen?'
dus wij probeerde het...
nu komt het faal gedeelte
de heletijd was hij stijf tot op het moment dat het nodig was
ik schaamde me kapot...
mijn vriendin vond het niet echt erg en zei dat het 'oke' was maar toch voelde ik me niet prettig.
we probeerde het nog een paar keer, en elke keer als hij stijf genoeg was en er zeg maar 'in' zat, probeerde ik de beweging te maken en gebeurde er niks... hij gleed er niet in en bleef gewoon op dezelfde plek zitten en vaak gleed hij eruit.
ik zal eerlijk zijn en zeggen dat ik niet de grootste ben, maar toch... dit had ik niet verwacht

na een paar keer proberen in verschillende posities werkte het nog steeds niet en schaamde ik me echt helemaal kapot.
ze bleef maar zeggen dat het oke was en dat het door de zenuwen kwam. maar ik voel me er nu nog steeds niet prettig bij.

is er iemand die dit ook heeft gehad, of er verstand van heeft, of tips heeft??
Met citaat reageren
Oud 21-06-2014, 22:41
Verwijderd
Luister naar je vriendin en blijf proberen.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2014, 23:18
Krume
Krume is offline
Citaat:
Luister naar je vriendin en blijf proberen.
Zeker waar
Met citaat reageren
Oud 21-06-2014, 23:29
Dutchey
Dutchey is offline
was dit ook het geval bij jullie?
en wat als mijn penis nie op maat is?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2014, 23:42
max0535
max0535 is offline
doe alsof of je vriendin beyoncé is, dan zal het zeker niet mislukken, en laat je je lekker verwennen door je vriendin. en verder succes ermee
Met citaat reageren
Oud 22-06-2014, 00:24
Dutchey
Dutchey is offline
mijn vriendin is knap genoeg
maar toch, ik maak me nu best wel zorgen...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2014, 00:40
Krume
Krume is offline
Ik zal je gerustellen, bij mij was het ook ongeveer het zelfde. Ik kreeg hem ook niet omhoog als hij er in ging.
Dit had vooral te maken met dat ik me niet op me gemak voelde, daarom is het ook handig dat je elkaar helpt en gerust stelt.
Voorspel zou ook handig zijn, strelen of oraal bevredigen etc. Ik zou hier ruim de tijd voor nemen, echt ruim.

Je penis zou ik me niet zo druk over maken, al heb ik dat soms ook wel, meisjes denken niet echt aan grote van de penis, ik zou het gewoon opnieuw proberen maar je kan het beter wel doen als je je ''echt'' goed/op je gemak voelt.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2014, 00:46
bloodyb
bloodyb is offline
Niet gaan stressen, niet alles lukt meteen de eerste keer. Van te voren tegen je zelf gaan zeggen maar wat nou als het weer niet lukt is bijna een garantie dat het weer niet gaat. Als, plat gezegd, het neuken niet lukt dan gaan jullie gewoon met handen en mond verder. Het is ten slotte geen wedstrijd. Succes!
Oud 22-06-2014, 00:48
Krume
Krume is offline
Citaat:
Het is ten slotte geen wedstrijd.
Dat is wel zwaar waar.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2014, 01:55
Verwijderd
Citaat:
was dit ook het geval bij jullie?
Nee.
Citaat:
en wat als mijn penis nie op maat is?
Dat is het nie.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2014, 02:07
Verwijderd
Is ze aan de pil of doen jullie het met condoom?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2014, 11:38
Pluis
Pluis is offline
Komt inderdaad door de zenuwen en geeft niks. Gewoon blijven proberen. Daarnaast is het ook niet gek dat je je penis er niet gelijk helemaal in krijgt, zeker als de boel nog niet heel nat is bij haar. Dan ga je steeds een klein stukje verder naar binnen (en er weer uit) tot het werkt. Mocht het dan nog niet lukken, dan kunnen jullie een beetje glijmiddel gebruiken. Maar ik denk eigenlijk dat het met wat oefenen helemaal goed komt
Oud 22-06-2014, 12:55
Verwijderd
^ Spuug werkt ook als glijmiddel.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2014, 13:16
Dutchey
Dutchey is offline
krume, we hadden al best lang voorspel, qua masturbatie. en toen was het nog in prima staat, als je begrijpt wat ik bedoel. maar op het punt van, nu gaat het gebeuren werkte het niet meer...

bloodyb, daar heb je zeker een punt, maar toch.

koningcarl, nee ze is niet aan de pil en we doen het met condoom.

pluis, het was behoorlijk nat bij der, en uiteindelijk zat het er zeg maar wel in, en de heup bewegingen waren er ook maar... er bewoog niks mee --' als je begrijpt wat ik bedoel
kort gezegd, het was een grote flop
Met citaat reageren
Oud 22-06-2014, 13:26
bloodyb
bloodyb is offline
Maar bedoel je nou dat je penis slap wordt als hij er in zit?
Oud 22-06-2014, 14:56
Krume
Krume is offline
Beste wat je kan doen is dus gewoon blijven proberen
Met citaat reageren
Oud 22-06-2014, 15:08
Dutchey
Dutchey is offline
nou bloodyb, hij werd niet volledig hard zegmaar, dus probeerde we het met een half stijve, en zodra hij erin zat was het totaal slap..
Met citaat reageren
Oud 22-06-2014, 15:22
Pluis
Pluis is offline
Ja met een slappe piemel kun je ook niet neuken. Die gaat inderdaad nergens naartoe als je een neukbeweging maakt, want dan klapt hij gewoon dubbel. Dat geeft niks, je kunt altijd je vriendin vragen of ze je wil helpen hem weer hard te maken. Maar dan is het niet gelijk een grote flop! Oke het was niet perfect, maar het voorspel was toch fijn? Je mooie vriendinnetje naakt zien is toch ook fijn? Focus je op de lol en het fijn samen zijn, dan komt de rest vanzelf.
Oud 22-06-2014, 18:30
Dutchey
Dutchey is offline
ik hoop dat jullie gelijk hebben, oke ik weet dat dit dom klinkt XD maar zijn er misschien oefeningen om de erectie te behouden??

en qua vingeren, ik heb haar g-spot gevonden MAAR... mijn vingers zijn te klein --" ik heb hem 1x gevonden toen ik probeerde zo diep mogelijk te gaan omdat haar reacties behoorlijk goed waren elke keer als ik iets dieper ging. toen vond ik haar gspot maar kon mijn vinger daar niet houden om haar daarmee te plezieren. ik gebruik mijn middel en ring vinger tijdens het vingeren en heb dan mijn wijsvinger en pink naar beneden net zoals 'the devils horns' en mijn duim op de clit of er net onder. kan ik misschien een andere hand positie aannemen om dieper te kunnen komen?
btw: mijn middelvinger is ongeveer 7 tot 7.5 cm en mijn ring vinger is ongeveer 6.5 tot 7 en mijn wijsvinger is ongeveer 6 tot 6.5
Met citaat reageren
Oud 22-06-2014, 18:54
Verwijderd
Zorg eerst maar eens dat je em overeind krijgt voordat je je aan de diepere wiskunde van het vingeren gaat wagen.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2014, 18:54
Pluis
Pluis is offline
Nee er zijn geen oefeningen. Het probleem zit namelijk niet in je penis, maar tussen je oren. Dat gaat vanzelf over als de nieuwigheid en prestatiedrang weg is.

Wat betreft de g-spot: meningen verschillen maar het lijkt erop dat dat eigenlijk een verlengstukje is van de clitoris. Die kun je zien als een omgekeerde V: Het puntje is de clitoris, en de pootjes van de V gaan aan weerszijden van de vagina naar beneden. Verder zijn alleen de eerste paar cm van de vagina écht gevoelig, dus enorm diep hoef je niet te gaan. Het zou ook best kunnen dat ze het juist lekker vindt omdat je vingers aan de basis dikker zijn dan de puntjes.
De beste manier is gewoon haar vragen wat ze het lekkerst vindt want ieder meisje is anders.
Oud 23-06-2014, 08:17
DAH
DAH is offline
Ach, de eerste keer dat ik seks had/probeerde te hebben lukte het ook niet. We probeerden het een paar keer, maar elke keer ging ik weer slap. We besloten om het even te laten wachten en deden een nieuwe poging de volgende dag. Toen ging het gewoon goed, de hele tijd.
De belangrijkste tip die ik je kan geven is dat je je geen zorgen moet maken. Niet alles hoeft in één keer helemaal te lukken. Doe rustig aan, ga mee met het moment. Ga niet stressen omdat je bang bent dat het niet lukt. Het is een nieuwe dag, nieuwe poging, nieuwe kansen.

Regels voor berichten