Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2014, 08:04
Corjaantje
Corjaantje is offline
Hey iedereen,

Voor ons profielwerkstuk in 4 havo doen ik een een vriend het over Computer criminaliteit, en dan vooral over hoe vaak het voorkomt en wat je er tegen kan doen.

Wij zouden het waarderen als iedereen die zich op dit moment verveelt, of ons een plezier wil doen, deze enquête voor ons zou willen invullen .

https://docs.google.com/forms/d/1d1q...t0eEA/viewform

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2014, 08:20
ThomasJu
ThomasJu is offline
Hey welkom op het forum!

Omdat dit voor een school opdracht heb ik je topic verplaatst naar 'Exacte vakken'.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2014, 09:58
Corjaantje
Corjaantje is offline
Citaat:
Hey welkom op het forum!

Omdat dit voor een school opdracht heb ik je topic verplaatst naar 'Exacte vakken'.
Ah bedankt it wist al niet zeker waar ik deze neer moest zetten
Met citaat reageren
Oud 27-06-2014, 00:09
ThomasJu
ThomasJu is offline
Wut, je moet zelf de datum invullen van vandaag? Dat mag de computer wel voor me doen hoor...

"Hoe vaak downloadt u bestanden van het internet? " Via Google zijn er steeds meer pdf bestanden te vinden, die tellen ook mee. Dan gaat het hard.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2014, 10:04
Corjaantje
Corjaantje is offline
Citaat:
Wut, je moet zelf de datum invullen van vandaag? Dat mag de computer wel voor me doen hoor...

"Hoe vaak downloadt u bestanden van het internet? " Via Google zijn er steeds meer pdf bestanden te vinden, die tellen ook mee. Dan gaat het hard.
Omdat wij het formulier online, en uitgeprint uitdelen, was het voor ons handig om naar de datum te vragen. Google Forms doet dit wel automatisch wanneer het online is ingevult (maar handmatig natuurlijk niet automatisch )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten