Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2014, 21:45
frieslandboy
frieslandboy is offline
Hoi,

Ik heb een 'vriend' en ik ben al sowieso bevriend met hem sinds groep 3 we gingen altijd met elkaar om en zagen elkaar wel een paar keer per week. Maar nu zit ik in de vierde en alles is anders. Het begon langsaam steeds minder zien steeds minder spreken en nu zie ik hem misschien maar om de 3 maanden. Ik mis hem best wel want ik ken hem al zo lang en we hebben nooit ruzie gehad ofzo en zelfs de laatste keer dat ik met hem had afgesproken hadden we veel plezier. Maar we zien elkaar toch bijna nooit terwijl we maar 100 meter van elkaar af wonen. mijn probleem is daarom ook Help wat moet ik doen, is mijn vriendschap over en zijn wij uit elkaar gegroeid ?!?!?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-06-2014, 21:48
Barca1
Barca1 is offline
Ik heb zoiets zelf ook meegemaakt, dus ik denk het wel. Je kan altijd proberen om toch contact te blijven zoeken de vriendschap te redden, maar vanuit m'n eigen ervaring zou ik zeggen dat het over is.

Zit hij ook in de 4e? Of is die blijven zitten? Want dan leert hij andere mensen kennen, waar die dan meer mee omgaat, omdat het dan z'n klasgenoten zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2014, 13:56
Oezem
Oezem is offline
De vriendschap is in ieder geval anders, maar hoeft niet over te zijn. Ik heb zelf een vriendin die ik al heel lang niet gezien heb, en sowieso weinig zie, maar als ik haar spreek is het weer gewoon gezellig. Misschien is het niet meer de vriendschap die ik met haar had voor we gingen studeren en we elkaar dagelijks zagen, maar ik noem haar nog steeds een vriendin.
Oud 29-06-2014, 14:32
bierkoning
bierkoning is offline
Praat met hem. En vraag wat er scheelt of dat er mogelijkheden zijn tot wat meer tijd.
Oud 02-07-2014, 19:34
frieslandboy
frieslandboy is offline
Citaat:
Hoi,

Ik heb een 'vriend' en ik ben al sowieso bevriend met hem sinds groep 3 we gingen altijd met elkaar om en zagen elkaar wel een paar keer per week. Maar nu zit ik in de vierde en alles is anders. Het begon langsaam steeds minder zien steeds minder spreken en nu zie ik hem misschien maar om de 3 maanden. Ik mis hem best wel want ik ken hem al zo lang en we hebben nooit ruzie gehad ofzo en zelfs de laatste keer dat ik met hem had afgesproken hadden we veel plezier. Maar we zien elkaar toch bijna nooit terwijl we maar 100 meter van elkaar af wonen. mijn probleem is daarom ook Help wat moet ik doen, is mijn vriendschap over en zijn wij uit elkaar gegroeid ?!?!?
ik zit op de havo en hij ging naar theoretisch nu zit hij op het mbo maar we hadden daar nooit last van
Met citaat reageren
Oud 02-07-2014, 20:55
Thijmenn
Thijmenn is offline
"Biertje doen vanavond?"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten