Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2014, 21:38
bloodyb
bloodyb is offline
Ik kan een refurbished (dus opgepoetste 2ehands) iPhone 3G of 3GS kopen voor € 113 of 143. Vinden jullie dat een goede koop?
Oud 17-07-2014, 14:14
Verwijderd
Nee. Lijkt me nogal duur voor een relatief oud model dat ook nog eens 2ehands is. Dan kan je in mijn ogen beter een HTC of ander nieuw android ding halen die op vrijwel alle vlakken geavanceerder is.

Daarnaast ben ik niet zo'n fan van 2ehands apple dingen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2014, 19:25
Barca1
Barca1 is offline
Ik zou het je ook afraden, ik heb ook een 2e handse iphone 3G gekocht, nou was de prijs echt heel laag, dus was het wat minder erg. Maar je kan beter wat geld bijleggen, en een nieuwe(re) telefoon kopen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2014, 01:50
DiegoH_Concepts
DiegoH_Concepts is offline
koop de HTC Desire 610 of een van zn kleine broertes, en luister niet naar al die sukkels die zeggen dat HTC kut is en Apple het beste. HTC maakt degelijke, niet plastic telefoons, met sinds 1530 al gorilla glas. Gelukkig is onze gehapte appel er nu ook achter dat dat bestaat. Ook kwa gebruiksgemak zijn HTC's erg fijn, liggen goed in de hand en hebben bijvoorbeeld goede audio.

Wat reverend zegt ook, tweedehands gehapte appels... daar zijn meestal al wat meer happen uit...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten