Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2014, 22:33
Lionelvdb
Lionelvdb is offline
Hey ,
Waarschijnlijk zijn er al 200 dergelijke berichten.

Eerst en vooral zal ik me zelf even voorstellen ik ben lionel en ik ben 18. Ben ook zeer verlegen ik zal zelf nooit echt contact leggen in het echt tenzij je mezelf aanspreekt dan lukt het meestal wel.

Nu met de match Nederland - Costa rica ben ik op een grootscherm gaan kijken op een plein , samen met mijn vader en een werkgast van zijn bijenhouderij. Die werkgast had zijn vriendin bij. Zij had een vriendin bij. Op uiterlijk een zeer mooi meisje verzorgd alles er op en eraan. Nu was ik zo aan het op gaan in de match dat ik eigenlijk op weinig andere dingen heb gelet , dus ook geen contact met haar heb gezocht wat ik achteraf wel jammer vond ( wat ik waarschijnlijk toch niet had gedaan omdat mijn vader erbij was dan vind ik het onwennig zeker als je dan zou afgaan ). Nu heb ik haar opgezocht op facebook , via via. Ik heb haar dan toegevoegd , ze heeft dat geaccepteerd nu van middag heb ik al mijn moed te samen geraapt , om haar toch eens aan te spreken via facebook een gewone simpele ' hey '. Op het moment dat ik dat zei was ze net offline gegaan , nu een 5 tal uur later zie ik dat ze dat gelezen had ( 21:25 geloof ik ). Op dat moment was ik offline maar nog geen 10 minuten later was ik wel online. Heb nu niets meer van haar gehoord.

ps, Ik ben altijd onzeker stel ik stuur nog iets , komt nogal stalker over vind ik , zeg ik niets dan komt er ook geen gesprek meer heeft er iemand goede tips voor ik zou je dankbaar zijn.
Groetjes Lionel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2014, 08:32
Verwijderd
Ik denk dat dat niets te betekenen heeft. Ze zag het berichtje pas na vijf uur, je was niet online toen ze het zag en er staat verder geen vraag of informatie ofzo in je berichtje - ik zou er ook niet meer op geantwoord hebben. Misschien kun je het eens proberen met een iets boeiender berichtje nu nog iets sturen vind ik niet stalkerig overkomen, ze heeft je toch geaccepteerd op Facebook, dus ze zal wel open staan voor contact. Daar zit trouwens wel een grens aan als ze je blijft negeren natuurlijk, maar dit is nog geen negeren, dit is gewoon "oh we zijn elkaar misgelopen, nou ja laat dan maar".
Met citaat reageren
Oud 12-07-2014, 08:57
Lionelvdb
Lionelvdb is offline
Sarah bedankt voor je antwoord er zit wel iets in van waarheid , het was niet bepaald een boeiend berichtje. Maar door ik zo onzeker ben overdenk ik vaak alles 3x en uiteindelijk doe ik niets !
Met citaat reageren
Oud 12-07-2014, 10:59
Verwijderd
Citaat:
het was niet bepaald een boeiend berichtje. Maar door ik zo onzeker ben overdenk ik vaak alles 3x en uiteindelijk doe ik niets !
Daar heeft zij natuurlijk geen boodschap aan.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2014, 14:51
Lionelvdb
Lionelvdb is offline
Citaat:
Daar heeft zij natuurlijk geen boodschap aan.
Dat weet ik daarom dat ik dat eigenlijk vertel wat kan ik hier aan doen , lionel
Met citaat reageren
Oud 12-07-2014, 15:22
Barca1
Barca1 is offline
Gewoon opnieuw aanspreken, maar dan met iets waar ze op "moet reageren".

Je moet niet denken maar doen. Als je teveel gaat denken, dan doe je het vaak niet. Wat heb je te verliezen? Je kan alleen maar winnen.

Gewoon iets zeggen als: "Hee, hoe is het met je? Vond jij de wedstrijd bij het grote scherm ook zo leuk/spannend?"

Iets in die richting, dan zal ze normaal gesproken reageren. Op alleen "hey", zou ik ook niet reageren.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2014, 15:31
Lionelvdb
Lionelvdb is offline
Citaat:
Gewoon opnieuw aanspreken, maar dan met iets waar ze op "moet reageren".

Je moet niet denken maar doen. Als je teveel gaat denken, dan doe je het vaak niet. Wat heb je te verliezen? Je kan alleen maar winnen.

Gewoon iets zeggen als: "Hee, hoe is het met je? Vond jij de wedstrijd bij het grote scherm ook zo leuk/spannend?"

Iets in die richting, dan zal ze normaal gesproken reageren. Op alleen "hey", zou ik ook niet reageren.
Ait ! Dat is waar ik heb niets te verliezen. Dus het komt er op neer een vraag stellen waar er normaal gezien wel een antwoord op moet komen. Bedankt man vanavond eens proberen als ze online is.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2014, 15:34
Barca1
Barca1 is offline
Geen probleem man. Precies, gewoon een vraag stellen, waarop ze kan antwoorden. Dan "verplicht" je haar tot een reactie.

Dan kan je een gesprek aanknopen, en wie weet wel meer!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten