Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2014, 19:59
M...
M... is offline
Ik heb hulp nodig !

Ik heb ruzie met een vriendin van mijn vriend, zij beschouwd hem als haar beste vriend maar hij als gewoon vrienden. Nu ergerde ik mij al enige tijd mateloos aan haar omdat ze zich nogal verwend gedraagt het is altijd op haar manier of geen en dan chagrijnige en boos zijn. Mijn vriend wordt hier natuurlijk ook niet vrolijk van en reageert dat dan af op mij. Hier was ik dan mooi klaar mee, en heb het tegen haar gezegd, zij ging natuurlijk rennend naar mijn vriendje om verhaal te halen. We spreken elkaar nu niet meer en heb hier dan ook totaal geen behoefte aan.

Omdat ik vorig jaar ben aangerand en in elkaar geslagen bel ik mijn vriend 'savond als ik van werk naar huis ga (2x in de week) nu was zij laats samen met hem en vond dit niet leuk dat hij met mij belde.. nu krijg ik dus weer over mij heen dat ik iemand anders zou moeten bellen als ik bang ben 's avonds omdat het haar niet bevalt. Dit slaat toch volkomen nergens op of zie ik het nou gewoon verkeerd?

iemand tips om met deze situatie om te gaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2014, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriend wordt hier natuurlijk ook niet vrolijk van en reageert dat dan af op mij. Hier was ik dan mooi klaar mee, en heb het tegen haar gezegd, zij ging natuurlijk rennend naar mijn vriendje om verhaal te halen.
Wat als iemand zou zeggen dat je vriendje het probleem is, en niet die slet.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2014, 20:23
M...
M... is offline
Daar ben ik bang voor dat hij niet voor mij opkomt en niet genoeg voor mij over heeft...
Met citaat reageren
Oud 20-07-2014, 23:02
Barca1
Barca1 is offline
Ik denk dat je gewoon met je vriend moet gaan praten. En als dat niks oplevert, dat je het beter uit kan maken.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2014, 18:59
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Daar ben ik bang voor dat hij niet voor mij opkomt en niet genoeg voor mij over heeft...
Als je dit al denkt... Hou de eer aan jezelf en dump hem. Ze verdienen elkaar!
Oud 21-07-2014, 20:27
Verwijderd
haha blokkeer die vriendin, jullie hebben toch een relatie? dan hoort het niet dat zij mag beslissen of jullie wel of niet met elkaar contact mogen hebben, praat er met hem over, en als hij niet mee wil helpen dan maak je het toch uit? er is niks aan als iemand anders je verteld wat je wel en niet mag doen, al helemaal als je vriendje niet voor jou zou opkomen maar voor die vrienden (die hij ''gwn un vriendin vind'')
Met citaat reageren
Oud 24-07-2014, 18:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
En die vriend luistert eerder naar zijn goede vriendin dan naar jou? Opflikkeren met die gast dan, als ie niet eens voor jou op wil komen.
Reageren

Regels voor berichten