![]() |
|
![]() |
ik ben best gespierd en heb ook een 6-pack omdat ik t leuk vind om te sporten en ook om spieren te trainen. maar meisjes vallen niet op je omdat je 6pack heb maar meestal gewoon om hoe je bent (zie ik vaak op forum staan).. Ik word wel eens langer aangestaard in zwembad/strand maar daar blijft t bij. en heel soms word er gevraagd of ze mn buik mogen aanraken maar dan zeg ik gewoon: nope. (ben geen stripper ofzo) En sommige (zoals pip) vinden t niet eens mooi.
En hou oud ben je? ik zelf 13 maar mensen gokken me 15-16. (komt omdat ik lang en breed ben) Als je eruit ziet als een 12jarige raad ik t zeker niet aan. google t maar hoe t eruitziet. en vergeet niet de rest mee te trainen. en goed eten Laatst gewijzigd op 25-07-2014 om 09:50. |
![]() |
||
Citaat:
Denk na alsjeblieft..... Ik weet niet precies of je een jongen of meisje bent maar, als ik zou zeggen. Ik wil een meisje met een perfect lichaam EN een mooi gezicht zou je met gezond verstand ook zeggen dat dat bijna onmogelijk is.. Dat snap je misschien nog niet, dat is oké.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ja? Goedzo! Nee? Iedereen wil graag een ''perfecte*'' partner maar dan moet je niet ineens verwachten dat die partner er perfect uitziet, meestal hoor je zelfs dat het meer om innerlijk draait. (Op internet misschien niet maarja, das internet..) En natuurlijk mag iemand denken dat zijn/haar partner er in elk opzicht perfect uit ziet (gaat vooral over gezicht en spieren hier) maar, dat ga je gewoon niet vinden. Als je wel zo'n partner hebt gevonden, Good for you! ![]() *= wat jij zelf perfect vindt, uiterlijk en/of gedrag
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Meisjes kijken meestal eerst naar gezicht (ze kunnen niet meteen zien of ie een wasbordje heeft als ie kleren aan heeft, behalve op t strand)
Het is wel altijd heel leuk als hij et heeft. Maar 1 ding: Eeen mooi kapsel is belangrijk, gwn mooi haar, een jongen kan al een stuk knapper worden van een goed kapsel. Het gezicht is ook belangrijk, ik hebt niet echt een voorkeur aan haarkleur/ogen etc. maar gwn een mooi gezicht het hoeft echt niet perfect te zijn, maar waarvan je zegt: knappe/leuke jongen. En als je wat puistjes heb is het niet het ergste wat er is, dat gaat nog over, daar kan je wel doorheen kijken. Maar het innerlijk blijkt later uiteindelijk het belangrijkst. je wordt aangetrokken door het uiterlijk maar uiteindelijk is het innerlijk wat het doet. |
![]() |
|
![]() |
Persoonlijk vind ik sixpacks leuk om naar te kijken (denk maar aan die Cola Lightreclame - yummie!), maar ik vind het compleet onbelangrijk bij een jongen/man. Zoals hier al vaak gezegd werd: een mooi gezicht en een beetje normale proporties zijn tig keer belangrijker dan die sixpack. Het gezicht is sowieso hetgene wat je altijd ziet, die sixpack zie je alleen in de slaapkamer/het zwembad/het strand. Je kan nog zo gespierd zijn, als je kop me niet bevalt, hoef ik je niet.
|
![]() |
|
|