Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2014, 22:42
schatje0251
schatje0251 is offline
F hijHey,

Ik zit met iets en misschien kunnen jullie mij helpen ik.heb nu zon twee maanden verkering met ee jongen en ik wil graag tongen met hem en ik 'vraag' het steeds aan hem door met.mn tong over zijn lippen te gaan maar dat werkt niet ( ik weet niet of hij wel eens gezoend heeft.

Greetz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2014, 06:08
hookee
hookee is offline
Het kan zo maar zijn dat hij niet eens van het fenomeen tongen afweet. Jas je eigen tong eens bij hem naar binnen en als hij van de schok is bijgekomen leg je hem uit dat het na even wennen heel lekker is.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2014, 08:01
Elin3
Elin3 is offline
Dat lijkt me persoonlijk niet zo'n geweldig idee, maar wie weet. Je zou het ook tussen zoenen door eens luchtig kunnen zeggen dat het jou wel fijn lijkt ook een keer te tongzoenen. Dat lijkt misschien een beetje eng, maar kom op, het is je vriendje, dat soort dingen hoor je te kunnen zeggen!
Oud 02-05-2014, 17:10
Steefdb
Steefdb is offline
Zoals Elin3 zegt, Gewoon een praten met je vriend. Toen ik voor het eerst een vriendin had die wel al getongd had had ik dat nog niet dus ik wist niet hoe of wat en dat heb ik dr eerlijk verteld. En zei vertelde mij gewoon mee te gaan met haar. En zodoende lukt het wel. Maar inderdaad wel even slim of het te vragen of vertellen dat je een keer wilt overgaan op tongzoenen.
Oud 02-05-2014, 19:42
Volk
Volk is offline
Citaat:
Het kan zo maar zijn dat hij niet eens van het fenomeen tongen afweet. Jas je eigen tong eens bij hem naar binnen en als hij van de schok is bijgekomen leg je hem uit dat het na even wennen heel lekker is.
+1
Met citaat reageren
Oud 21-07-2014, 00:15
anywhereforyou
anywhereforyou is offline
Ik heb nu een vriendin en heb gezoend voordat ik met haar had. Zij heeft daarvoor zelf gevraagd of ik al wel is had gezoend enzo. Ik had dat nog niet toen zij ze gewoon je bent echt niet de enige volg mij gewoon en het komt goed en ze vond gewoon dat k t heel lekker deed dus het komt wel goed.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten