Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2014, 17:10
Bamboestokje
Bamboestokje is offline
Ik zit in het 5de en ben nog steeds sprakeloos tegenover meisjes. Het is niet dat ik niet tegen ze kan praten of zo. Het gebeurt alleen nooit. Ik ben sociaal gezien best wel onhandig en dat is ook een reden dat ik het nooit doe. Vroeger zat ik hier niet echt mee omdat ik dacht dat het vanzelf wel goed zou komen. Dat is het enigszins ook. De reden dat ik er nu mee zit is omdat ik een beetje verliefd ben geworden op iemand.. Verder zien er ook gewoon jongens die gewoon vrienden zijn met meisjes. Ik weet niet waarom, maar ik wil ook gewoon laten zien dat ik er ben... Ik kan in vele situaties best wel stil zijn, omdat Ik niet zo goed weet wat ik tegen haar moet zeggen. Het is niet dat ik nooit wat zeg of zo, nee dat niet, maar vaak weet ik gewoon niet waar ik het naast school over moet hebben. Iemand een antwoord op mijn vraag ?

Laatst gewijzigd op 03-09-2014 om 17:21. Reden: Moest vraagtekentje plaatsen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2014, 19:58
Verwijderd
Je kan praten over dezelfde dingen als tegen jongens.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2014, 20:46
BadSmile
BadSmile is offline
Jonge, ik weet niet of je een paar meiden in de klas hebt zitten, maar trek daar dan ook eens een keer mee op. als hun eens naar de winkel gaan voor snoeperij of drinken loop es een keertje mee
Met citaat reageren
Oud 03-09-2014, 21:52
Bamboestokje
Bamboestokje is offline
Citaat:
Jonge, ik weet niet of je een paar meiden in de klas hebt zitten, maar trek daar dan ook eens een keer mee op. als hun eens naar de winkel gaan voor snoeperij of drinken loop es een keertje mee
Tuurlijk kan dat. Alleen moet je wel eerst gewoon met diegene praten lijkt mij...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2014, 21:57
Durian
Durian is offline
Vraag wat ze doen in hun vrije tijd etc. Zo leer je ze beter kennen en kan je daar verder op in gaan. Wees niet bang om ook iets over jezelf te vertellen.
Oud 05-09-2014, 21:20
Bamboestokje
Bamboestokje is offline
Citaat:
Vraag wat ze doen in hun vrije tijd etc. Zo leer je ze beter kennen en kan je daar verder op in gaan. Wees niet bang om ook iets over jezelf te vertellen.
Oké. Maar ik wil het alleen op de juiste manier doen. Als ik het uit het niets zou zeggen zou dat raar zijn (?)
Met citaat reageren
Oud 05-09-2014, 21:34
Elin3
Elin3 is offline
"Hey, heb jij nog wat leuks gedaan dit weekend?" Dat is een goede open vraag om mee te beginnen. Dan kan je na zijn antwoord zelf vertellen wat jij hebt gedaan, bijvoorbeeld een voetbalwedstrijd gespeeld en haar vragen of zij ook van voetbal houdt.

Edit: Sorry, zware dag gehad

Laatst gewijzigd op 06-09-2014 om 06:41.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2014, 21:52
Bamboestokje
Bamboestokje is offline
Citaat:
"Hey, heb jij nog wat leuks gedaan dit weekend?" Dat is een goede open vraag om mee te beginnen. Dan kan je na zijn antwoord zelf vertellen wat jij hebt gedaan, bijvoorbeeld een voetbalwedstrijd gespeeld en haar vragen of ZIJ ook van voetbal houdt.
Oh... was het maar zo makkelijk voor mij S: Ik zie het bijna als onmogelijk om dat zomaar aan een meisje te vragen. Normaal vraag ik dat ook nooit zomaar, hoewel ik dat natuurlijk kan veranderen. weet dat ze op paardrijden zit maar meer weet ik niet. Weet dat ik nog niet echt een gesprek met haar heb gehad.

Laatst gewijzigd op 06-09-2014 om 06:40.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2014, 20:54
FlorenceFlo
FlorenceFlo is offline
Ik heb precies hetzelfde
maar dan met jongens hahaha het kan wel maar niet van:
Wat heb jij gedaan dit weekend??
Of heel simpel:
Hoe gaat het?
Dat komt er niet uit bij mij
Met citaat reageren
Oud 07-09-2014, 09:55
Bamboestokje
Bamboestokje is offline
Citaat:
Ik heb precies hetzelfde
maar dan met jongens hahaha het kan wel maar niet van:
Wat heb jij gedaan dit weekend??
Of heel simpel:
Hoe gaat het?
Dat komt er niet uit bij mij
Als ik van plan ben om haar aan te spreken, ga ik het eerst over school hebben. Later over andere dingen maar ik wil het gewoon natuurlijk laten verlopen.
Edit: maar misschien moet je er gewoon voor gaan

Laatst gewijzigd op 07-09-2014 om 10:10.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2014, 12:58
Verwijderd
Ja, shit is eng. Gewoon doen. Oefenen. Meisjes zijn niet anders dan jongens wat betreft interesses mits je op dezelfde leeftijd zit. 'Gewoon doen' is misschien afgezaagd maar dat is simpelweg de enige logische optie.

Verder hebben meisjes meestal niets interessants te melden dus je mist niet veel, als het niet lukt.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2014, 13:32
Verwijderd
Idd vragen of iemand een leuk weekend heeft gehad. Dat laat ook teminste zien dat je belangstelling toont naar de ander (dus het is eigk gwn een positieve vraag, niks geks dus). Snap ook wel dat wannr je iemand voor de eerste keer zou spreken het een beetje raar is om het ineens te vragen. Maar als je bijvoorbeeld elke les naast een bepaald meisje zit zou je het wel ns een keertje kunnen vragen
Met citaat reageren
Oud 07-09-2014, 17:58
Bamboestokje
Bamboestokje is offline
Citaat:
Idd vragen of iemand een leuk weekend heeft gehad. Dat laat ook teminste zien dat je belangstelling toont naar de ander (dus het is eigk gwn een positieve vraag, niks geks dus). Snap ook wel dat wannr je iemand voor de eerste keer zou spreken het een beetje raar is om het ineens te vragen. Maar als je bijvoorbeeld elke les naast een bepaald meisje zit zou je het wel ns een keertje kunnen vragen
Ja maar ik zit niet naast haar. Ik zit achter haar (-_-') Als dat zo was kom dat natuurlijk heel gemakkelijk. Maar het moet wel kunnen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten