Advertentie | |
|
![]() |
|
"Hey, heb jij nog wat leuks gedaan dit weekend?" Dat is een goede open vraag om mee te beginnen. Dan kan je na zijn antwoord zelf vertellen wat jij hebt gedaan, bijvoorbeeld een voetbalwedstrijd gespeeld en haar vragen of zij ook van voetbal houdt.
Edit: Sorry, zware dag gehad ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 06-09-2014 om 06:41. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 06-09-2014 om 06:40. |
![]() |
||
Citaat:
Edit: maar misschien moet je er gewoon voor gaan Laatst gewijzigd op 07-09-2014 om 10:10. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, shit is eng. Gewoon doen. Oefenen. Meisjes zijn niet anders dan jongens wat betreft interesses mits je op dezelfde leeftijd zit. 'Gewoon doen' is misschien afgezaagd maar dat is simpelweg de enige logische optie.
Verder hebben meisjes meestal niets interessants te melden dus je mist niet veel, als het niet lukt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Idd vragen of iemand een leuk weekend heeft gehad. Dat laat ook teminste zien dat je belangstelling toont naar de ander (dus het is eigk gwn een positieve vraag, niks geks dus). Snap ook wel dat wannr je iemand voor de eerste keer zou spreken het een beetje raar is om het ineens te vragen. Maar als je bijvoorbeeld elke les naast een bepaald meisje zit zou je het wel ns een keertje kunnen vragen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Meisje contacteren TimRijnaard | 1 | 02-08-2015 15:01 | |
Liefde & Relatie |
kan niet met meisje praten op school thebest07111 | 11 | 29-11-2012 21:12 | |
Liefde & Relatie |
ging met meisje en half uur later zie ik haar met een ander urjenn | 17 | 11-10-2011 18:37 | |
Liefde & Relatie |
Omgaan met meisjes Smokeyking | 16 | 31-12-2010 17:30 | |
Liefde & Relatie |
Contact met meisjes KingKong | 12 | 10-11-2009 15:00 | |
Psychologie |
lerares had relatie met meisje wat ik goed kende wont cry | 5 | 29-02-2004 19:27 |