Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2002, 21:29
mvos100
mvos100 is offline
Hey,

Ff vraagje heb modem probleempje. Als ik verbinding probeer te maken zegt hij dat er geen kiestoon is. Bij hardware staat wel dat apparaat correct werkt en alle kabeltjes zitten ook gewoon goed aangesloten.

Waar kan het aan liggen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2002, 08:36
WolterB
WolterB is offline
ff wat meer info plz

welk OS draai je (win95/98/98SE/2k/XP/Linux/anders)
heeft de modem het eerder gedaan bij dezelfde configuratie?
zo ja, wat heb je veranderd dat ie t niet meer doet?

als ik dat weet kan ik verder helpen, anders zijn er veel mogelijkheden aan te geven
Oud 25-08-2002, 09:05
mvos100
mvos100 is offline
Ik draai windows XP en tot kort geleden deed hij het nog gewoon. Heb niks veranderd. Dat is het rare
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 09:18
WolterB
WolterB is offline
als ik t goed begrijp kon je met winXP internetten met je modem.

veel modems worden nl wel door windows herkend, maar kunnen niet inbellen (geen kiestoon, zelf ervaring mee gehad)
probeer van internet de windowsXP drivers van je modem te zoeken en m opnieuw te installeren, oude install hoeft niet verwijderd te worden.
matbe lost dit t probleem op, zo niet, geef me ff merk van modem, dan zoek ik wel ff verder
Oud 25-08-2002, 10:00
mvos100
mvos100 is offline
Bij apparaat beheer staat de E-tech PCISRXV modem geinstalleerd
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 10:22
WolterB
WolterB is offline
voor die modem staan dus geen drivers op internet (heb ff gegoogled)
probeer een mailtje te sturen naar e-tech en leg je probleem uit, misschien weten zij wat t probleem is, zo heb ik mijn modem ook aan de praat gekregen onder XP
Oud 25-08-2002, 11:11
mvos100
mvos100 is offline
Jup had ook al ff gekeken op de site van e-tech. Maar daar stonden inderdaad geen drivers voor win xp
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 14:59
vwk
vwk is offline
Probeer de Win2k of de ME drivers, heeft hier ook toppie gedraaid.

Een jaar geleden in mn oude pc, heb nu kabel-internet. Heeft toen wel paar maanden goed gewerkt.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 15:26
Verwijderd
Heb je ook het kabeltje van het modem naar de telefoonaansluiting goed zitten, en is het nummer van je profider niet toevallig veranderd?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 15:40
mvos100
mvos100 is offline
ik zal de 2k en me drivers wel ff proberen, maar perseus het nummer van me provider heeft niks met de kiestoon te maken. En ja het kabeltje zit goed aangesloten zoals ik in het begin al gezegd had
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 14:57
Verwijderd
Citaat:
mvos100 schreef:
ik zal de 2k en me drivers wel ff proberen, maar perseus het nummer van me provider heeft niks met de kiestoon te maken. En ja het kabeltje zit goed aangesloten zoals ik in het begin al gezegd had
Ik heb weleens gehad dat het nummer niet goed was, en dat ik die foutmelding kreeg...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 07:43
mvos100
mvos100 is offline
Heb nu nieuwe modempje gekocht voor 19 euro en nu doet alles het weer dus waarschijnlijk was me modem naar de mallemoeren
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten