Advertentie | |
|
![]() |
|
Tja, je bent een beetje stom bezig geweest maar dat weet je zelf ook wel denk ik.
Sowieso is speed en xtc één van de schadelijkste combo's die je kunt doen, en je hebt ook veel te veel gepakt voor je eerste keer. Twee gram speed met zijn tweeën, ongeveer gelijk verdeeld? Heb je überhaupt wel kunnen slapen binnen 60 uur of zo? ![]() Voor de volgende keer (plan die alsjeblieft pas over een maand of drie, je hebt een aanslag op je lichaam gepleegd en dat heeft voldoende tijd nodig om te herstellen), liever niet meer combineren met speed en probeer je aan 1,5mg MDMA × je lichaamsgewicht te houden en daarna niet meer te pakken, zo beperk je de schade. Over het lusteloos gevoel: dit zal morgen wel een stuk minder zijn en vrijdag of zo helemaal weg, het is in ieder geval niet ongewoon dat je je nu nog lusteloos voelt, zeker niet bij de hoeveelheden die jij hebt weggewerkt bij je eerste keer. De combinatie met speed maakt het er ook niet beter op. Het is vandaag trouwens dinsdag, ik weet niet of je bekend bent met de zogenaamde 'dinsdagdip?' Zo nee, kijk dan even hier. Imo is het trouwens gewoon iets wat tussen de oren zit, die dinsdagdip. Heb er zelf gelukkig ook nooit last van terwijl ik toch heel wat ervaring heb met xtc. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |