Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2014, 09:27
ginus
ginus is offline
hoi mensen, ik heb afgelopen weekend voor het eerst geëxperimenteerd met ervaren gebruikers. ik zelf heb nog nooit een pil of andere 'harddrugs' gehad. ik rook wel eens een jointje, maar wie doet dat nou niet? vorig weekend (zaterdag) had ik afgesproken om de eerste keer pure MDMA te proberen. na een paar jointjes hebben ik en 2 vrienden de MDMA ingenomen en zijn we op de fiets gestapt richting een feestje. na 10 minuten / een kwartiertje begon ik me actief ezv. te voelen maar niet echt een super gevoel. toen hebben mijn vrienden (die dus al veel vaker deden) 2G pep, 1 paarse superman en 2 gele wifi's gehaald.
bleek dus dat een vriend naar huis moest. dus bleef ik over met de ander. toen zijn we naar zijn huis gegaan en hebben we daar eerst wat pep gedaan. waardoor ik me plotseling nuchter voelde. daarna de gele wifi ingenomen en keihard gespaced. het enige dat ik nog weet is dat bij die vriend alles op is gegaan en dat we alles (ongeveer) eerlijk verdeeld hebben. ik kan me enorm moeilijk herinneren wat er allemaal is gebeurd verder. en ik heb nu (3 dagen later) nog steeds een lusteloos gevoel en ik voel me nogsteeds niet de oude. hoelang houd dit aan denken jullie?

Laatst gewijzigd op 01-07-2014 om 11:09.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2014, 11:51
Prospect
Prospect is offline
Tja, je bent een beetje stom bezig geweest maar dat weet je zelf ook wel denk ik.
Sowieso is speed en xtc één van de schadelijkste combo's die je kunt doen, en je hebt ook veel te veel gepakt voor je eerste keer. Twee gram speed met zijn tweeën, ongeveer gelijk verdeeld? Heb je überhaupt wel kunnen slapen binnen 60 uur of zo? Ik had bij mijn eerste keer speed genoeg aan drie goede sleutelpunten en kon pas na ruim 30 uur slapen.

Voor de volgende keer (plan die alsjeblieft pas over een maand of drie, je hebt een aanslag op je lichaam gepleegd en dat heeft voldoende tijd nodig om te herstellen), liever niet meer combineren met speed en probeer je aan 1,5mg MDMA × je lichaamsgewicht te houden en daarna niet meer te pakken, zo beperk je de schade.

Over het lusteloos gevoel: dit zal morgen wel een stuk minder zijn en vrijdag of zo helemaal weg, het is in ieder geval niet ongewoon dat je je nu nog lusteloos voelt, zeker niet bij de hoeveelheden die jij hebt weggewerkt bij je eerste keer. De combinatie met speed maakt het er ook niet beter op.
Het is vandaag trouwens dinsdag, ik weet niet of je bekend bent met de zogenaamde 'dinsdagdip?' Zo nee, kijk dan even hier.

Imo is het trouwens gewoon iets wat tussen de oren zit, die dinsdagdip. Heb er zelf gelukkig ook nooit last van terwijl ik toch heel wat ervaring heb met xtc.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2014, 13:16
ginus
ginus is offline
Citaat:
Tja, je bent een beetje stom bezig geweest maar dat weet je zelf ook wel denk ik.
Sowieso is speed en xtc één van de schadelijkste combo's die je kunt doen, en je hebt ook veel te veel gepakt voor je eerste keer. Twee gram speed met zijn tweeën, ongeveer gelijk verdeeld? Heb je überhaupt wel kunnen slapen binnen 60 uur of zo? Ik had bij mijn eerste keer speed genoeg aan drie goede sleutelpunten en kon pas na ruim 30 uur slapen.

Voor de volgende keer (plan die alsjeblieft pas over een maand of drie, je hebt een aanslag op je lichaam gepleegd en dat heeft voldoende tijd nodig om te herstellen), liever niet meer combineren met speed en probeer je aan 1,5mg MDMA × je lichaamsgewicht te houden en daarna niet meer te pakken, zo beperk je de schade.

Over het lusteloos gevoel: dit zal morgen wel een stuk minder zijn en vrijdag of zo helemaal weg, het is in ieder geval niet ongewoon dat je je nu nog lusteloos voelt, zeker niet bij de hoeveelheden die jij hebt weggewerkt bij je eerste keer. De combinatie met speed maakt het er ook niet beter op.
Het is vandaag trouwens dinsdag, ik weet niet of je bekend bent met de zogenaamde 'dinsdagdip?' Zo nee, kijk dan even hier.

Imo is het trouwens gewoon iets wat tussen de oren zit, die dinsdagdip. Heb er zelf gelukkig ook nooit last van terwijl ik toch heel wat ervaring heb met xtc.
Ja ik ben bekend met de dinsdagdip. heb mezelf van tevoren wel even verdiept in de gevolgen. ik heb van de vriend gehoord dat ik 8!!!!!!!! lijntjes op had, voel me nu enorm kut omdat ik de rem er niet op heb gezet. en ik ga zeker die 3 maand wachten.. en op de vraag of ik wel kon slapen, ja ik heb ook ongeveer na 30/40 uur wakker, geslapen voor een uurtje en daarna heb ik pas s'avonds weer geslapen. dus ik denk dat ik ook wel een beetje slaap moet inhalen
Met citaat reageren
Oud 02-07-2014, 08:23
InfinityCipher
InfinityCipher is offline
Trip hier maar 's op

www.youtube.com/watch?v=fsWDCo3Cn2M
Met citaat reageren
Oud 02-07-2014, 08:35
Prospect
Prospect is offline
Citaat:
ik heb van de vriend gehoord dat ik 8!!!!!!!! lijntjes op had
En je deed het met ervaren vrienden zei je? Natuurlijk moet je zelf opletten, maar helemaal als een vriend het voor de eerste keer doet hoor je die gewoon in de gaten te houden en op tijd te zeggen dat 'ie wel genoeg op heeft. Beetje slecht van die vriend van je.

Een tip overigens, het is niet slim om over die 1,5mg × je lichaamsgewicht aan MDMA heen te gaan, maar ik ken bijna niemand die zich daar aan houdt en waarschijnlijk zul jij er ook nog wel overheen gaan. Als je 2 pillen of meer op hebt (wat dus echt niet aan te raden is maar ik wil je toch de tip meegeven omdat je dit waarschijnlijk toch wel een keer doet), geef je drugs dan aan een bekende die nuchter is/niet zo veel op heeft. Je krijgt namelijk steeds meer zin om nog meer te pakken, en ikzelf vergeet na 2 pillen altijd hoe lang het ook weer terug is geweest dat ik heb bijgepakt. Zo heb ik ooit per ongeluk twee halfjes binnen een kwartier gepakt nadat ik er al 2 op had, en geloof me, daar wordt je niet blij van
Met citaat reageren
Oud 02-07-2014, 11:45
ginus
ginus is offline
hahaha, t gaat nu al veel beter. voel me weer prima en ik kan weer normaal functioneren en infinitycipher, goed nummer. ik heb m ook keihard getript op dubstepremixjes, hardcore en natuurlijk hardstyle

Laatst gewijzigd op 02-07-2014 om 11:51.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2014, 09:01
InfinityCipher
InfinityCipher is offline
Bijna niemand weet het, maar soms op het juiste feestje
???, ik hou wel van een beetje spacen
Alles is mooi en iedereen is liever
En elke chick is mooi, ja ze zijn allemaal mijn type
Geen stress, geen stress, ik ben zwevende in deze
Zonnebril op, beter kom ik niemand tegen
Met citaat reageren
Oud 01-08-2014, 02:22