Hallo!
Ik ben in april voor de derde keer begonnen met citalopram (20mg). Ik heb dit dus twee keer eerder gebruikt en ik had nooit last van bijwerkingen. Echter ben ik sinds een aantal weken heel erg moe. Ik kan de hele dag slapen. Als ik 's ochtends op sta, voel ik me wakker en uitgerust, maar wanneer ik een aantal uurtjes op ben, wil ik het liefst weer in bed kruipen. Als ik gewerkt heb, moet ik daarna gewoon minstens twee uurtje gaan liggen. Eerder had ik dit nooit. Kan het zijn dat bijwerkingen na verloop van tijd toch optreden, of veranderen? Ik zou niet weten waar het anders aan ligt. Ik ben niet veranderd van anticonceptie, ben niet zwanger. Verder heb ik echt geen idee waar het aan zou kunnen liggen.
Wat ik me nu wel bedenkt, is dat ik 's ochtends ook vaak last heb van niezen en een loopneus. Als ik anderhalf uur wakker ben, is het weer over. Zou het eventueel een allergie/hooikoorts kunnen zijn die ik nog niet erkend heb? Ik heb wel eens gehoord van mensen die op een gegeven moment heel erg moe werden en dat dat pas ophield toen ze er achter kwamen dat ze allergisch waren voor x en daar medicijnen voor gebruikten.
Iemand een idee?
|