Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2014, 09:14
BiFuel
BiFuel is offline
Hoi ik zit met mijn ex die me (opnieuw) leuk vind (1.5 jaar wat gehad) en met een ander meisje die mij leuk vind.

Ik vind beide meisjes erg leuk, maar ik weet niet wat ik moet doen.
ik wil gewoon niemand kwetsen.

En voel me een ontzettende klootzak want ik loop met beide leuk mee te praten (hoop geven)

Maar ik wil dan met beide een keer een date maar als ik met de 1 date wil de ander niet meer.. althans dat zeggen ze.

ik kan moeilijk kiezen als ik ze allebei niet beter kan kennen door ze niet te mogen zien van elkaar.

me ex ken ik al wel een beetje maar ook zij is veranderd (bijna 2 jaar later).

Iemand tips?

dankje!

Een twijfelende jongen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-08-2014, 09:21
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Als je ze allebei 'leuk' vindt vind je ze waarschijnlijk allebei niet leuk genoeg om een relatie mee te hebben. Misschien moet je minder bezig zijn met kiezen en meer met of er iemand is op wie je echt gek en hartstikke verliefd bent.
Oud 04-08-2014, 09:57
Barca1
Barca1 is offline
Je ex is je ex. Het is dus om een bepaalde reden uit gegaan. Nu is ze veranderd, dus dan zal het er denk ik niet beter op geworden zijn. Daarom denk ik dat je beter met dat andere meisje kan gaan daten.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2014, 10:58
hookee
hookee is offline
Gaat inderdaad niet werken zo, een relatie werkt (meestal) alleen goed als beide partners er volledig voor gaan en stoppen met verder shoppen.
Als jij nu al aan beide duidelijk maakt dat je nog even die andere wil "proberen" zou ik als vrouw al meteen afhaken.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2014, 13:33
Verwijderd
Als je zo erg twijfelt, gooi gewoon een muntje op dan..
Met citaat reageren
Oud 11-08-2014, 14:34
Heil
Heil is offline
Gevalletje luxeprobleem
Met citaat reageren
Oud 11-08-2014, 20:23
Verwijderd
Je ex is niet zomaar je ex...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2014, 22:49
Klikding
Klikding is offline
Schrijf bij alle twee de voor en nadelen op. Zowel innerlijke als uiterlijke. Vergelijk ze daarna.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2014, 08:41
hookee
hookee is offline
Citaat:
Schrijf bij alle twee de voor en nadelen op. Zowel innerlijke als uiterlijke. Vergelijk ze daarna.
.. scheur dan het deel met alle innerlijke voordelen eraf, verkreukel het, verbrand het en spoel het door de WC.
Dat is voor later als je een levenspartner zoekt. Je hebt al aangegeven dat geen van deze twee daaraan voldoet en jij daar nog lang niet klaar voor bent.
Oud 19-08-2014, 11:13
Klikding
Klikding is offline
Citaat:
.. scheur dan het deel met alle innerlijke voordelen eraf, verkreukel het, verbrand het en spoel het door de WC.
Dat is voor later als je een levenspartner zoekt. Je hebt al aangegeven dat geen van deze twee daaraan voldoet en jij daar nog lang niet klaar voor bent.
Zozo, nou heb je me beet hoor! -.-
Met citaat reageren
Oud 19-08-2014, 19:41
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Wat?
Oud 20-08-2014, 07:54
Verwijderd
Nou, ik vind dat ze allebei poep praten. Liefde werkt natuurlijk niet zo simpel dat een lijstje met voor- en nadelen de doorslag geeft, is een gevoelskwestie. Dus wat betreft het gedeelte dat je niets met dat lijstje moet doen ben ik het eens met hookee. Dat hij vervolgens de indruk wekt dat als je op zoek gaat naar een levenspartner, zo'n lijstje wel werkt, dat vind ik ook grote flauwekul vergeet die lijstjes toch
Met citaat reageren
Oud 20-08-2014, 08:17
hookee
hookee is offline
Je hebt uiteraard gelijk, ga geen lijstjes maken want geheid; ooit vindt één van de "winnaars" het lijstje terug en dan mag je het (als het meezit) nog 10 jaar horen.
Ga uit van je gevoel; met wie kan je het beste "chillen" en praten, kun je jezelf bij voelen; dat is iemand voor de lange termijn. Als je dat zoekt, ga dan daarvoor.
Reageren

Regels voor berichten