Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2014, 02:19
pimmy1
pimmy1 is offline
Hey,
Pas geleden ben ik een meisje uit mijn dorp tegengekomen op tinder, maar uit toeval hebben we allebei op like gedrukt.
Maar sindsdien vind ze alles wat ik op Facebook doe leuk, terwijl we in het echt geen woord wisselen.
Steeds als ze langs komt fietsen verdraait ze nog net haar nek niet, zo erg staart ze.
En een keer op n feest ging ik met een goede vriendin van me iets te drinken halen en toen hoorde ik van een van mijn vrienden dat ze echt heel jaloers keek toen wij voorbij kwamen.

Wat denken jullie, Is ze verliefd op me?
Zoja, zal ik er voor gaan, ookal praten we nooit in het echt. Want het is best wel een leuke meid

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2014, 06:06
naomiexxx
naomiexxx is offline
Eerst misschien wat vaker met dat meisje afspreken want als je haar nog niet echt kent lijkt het mij raar als ze verliefd is en misschien na een paar keer afgesproken te hebben vragen of ze je leuk vin of verliefd op je is
Met citaat reageren
Oud 22-08-2014, 07:23
Verwijderd
Citaat:
uit toeval hebben we allebei op like gedrukt.
Jullie zijn allebei spastisch en hebben geen controle over of je op het hartje of op het kruisje drukt?

Anyway, spreek eens met haar af, dan kom je er waarschijnlijk snel genoeg achter.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2014, 07:32
WolterB
WolterB is offline
Hebben jullie al eens het idee gehad om wat af te spreken zoals hierboven gezegd wordt. Want dit gaan op deze manier natuurlijk nergens heen.
Oud 22-08-2014, 10:19
Elin3
Elin3 is offline
Spreek af en leer haar kennen! Pas als je haar een beetje kent kan je echt weten of het een leuke meid is
Oud 22-08-2014, 10:33
hookee
hookee is offline
Citaat:
sindsdien vind ze alles wat ik op Facebook doe leuk
Facebook.. "zucht", zit daar ook een "DO NOT like" knop op?

Als je iemand via Tinder wil ontmoeten zul je snel moeten handelen, want op een wanhopige, zinderende zaterdagavond kun je zo nòg een match of 10 hebben. Wat heeft het voor zin te Tinderen als je niet doorpakt?
(note: ik spreek niet uit ervaring)
Oud 22-08-2014, 12:18
pimmy1
pimmy1 is offline
Nou, we kennen elkaar wel gewoon enzo. We wonen zo'n drie straten van elkaar af en ik heb vorig jaar nog op dezelfde school gezeten. Af en toe gewoon en hoi als we elkaar tegenkomen. Maar ze gaat wel heel goed met mijn zus om
Met citaat reageren
Oud 23-08-2014, 00:06
Verwijderd
Sommigen zijn gewoon vreemd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten