Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2014, 15:05
Mamasexo
Mamasexo is offline
Hallo,
Mijn ouders drinken elke dag wel meer dan 10 biertjes. Ze beginnen met drinken om 15:00 en eindigen dan wanneer ze naar bed gaan. Mijn moeder blijft er normaal onder, mijn vader wordt anders.
Zijn mijn ouders nou alcohollist?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-07-2014, 17:12
bloodyb
bloodyb is offline
Om 15.00 u beginnen en doordrinken tot je naar bed gaat lijkt het me wel ja. In welk opzicht wordt je vader anders?
Oud 22-07-2014, 18:24
Mamasexo
Mamasexo is offline
Mijn vader wordt irritanter, en is gewoon niet meer te genieten. Ook wordt hij aggresiefer als hij boos wordt.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2014, 01:58
Prospect
Prospect is offline
Lijkt me ook dat je beide ouders een (groot) alcoholprobleem hebben. Verwaarlozen ze jou hierdoor? En heb je iemand met wie je hier goed over zou kunnen praten? Praat er dan met deze persoon over, dit is echt geen verraad tegenover je ouders als het ook invloed op jou heeft hoor!

Als je (vrij) goed met je ouders kunt praten, praat er dan ook eens met (een van) hen over op een moment dat ze niet gedronken hebben.

Kijk ook eens op www.drankjewel.nl/ , misschien dat je daar ook nog wat aan hebt!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2014, 13:32
janpeter1000
janpeter1000 is offline
als je meer dan 3 doseringen per dag drinkt maakt niet uit wat voor al is het rum of bier of wisky of wat dan ook dan word men beschouwt als alcoholist en al helemaal als je van de middag door drinkt tot in de late uurtjes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten