Ik heb een beetje kledingstress. Ik ben uitgenodigd voor een bruiloft, over twee weken. Voor overdag is de dresscode tenue de ville en 's avonds cocktail (liefst nog met een hollands of amerikaans tintje). Ik heb werkelijk geen idee wat ik aan moet. Ik heb de regels omtrent de dresscodes inmiddels opgezocht. Mijn punt is, ik heb niet super veel geld, ik heb niet echt iets in de kast liggen wat aan de voorschriften voldoet, ik heb geen energie om lang te gaan shoppen en voornamelijk, ik heb geen idee wat ik zou willen shoppen. Ik ben absoluut geen type voor een mantelpakje, dus dat valt sowieso al af. Hebben jullie tips voor wat leuk zou zijn en naar welke winkels ik zou kunnen gaan? Oh en online shoppen vind ik voor broeken en jurken en schoenen een beetje tricky, voor shirtjes en dergelijken is het prima. Ik ben vrij fors en vaak pas ik de grootste maat in een winkel niet (hoewel ik wel weer wat ben afgevallen de laatste tijd, dus misschien past het nu wel?). Shirtjes en dergelijken is vaak geen probleem in die winkels, het zijn vooral de broeken die vaak niet goed passen. Oh en met schoenen heb ik ook een probleem. Ik kan niet goed lopen dus alles met hakken valt af + ik heb maat 42/43. Help?