Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2014, 10:21
prinsesBrabant
prinsesBrabant is offline
beste lezers, ik doe dit jaar staatsexamen vmbo theoretische leerweg in de volgende vakken:
Nederland
Engels
Geschiedenis
en rekentoets.
ik ben opzoek naaar samengevat boekjes maar ik kan nergens de juiste vinden
op bol.com en vandijk.nl al gekeken en langs boekhandel geweest maar waar vind ik de juiste samengevat boekjes in de richting vmbo-tl, want ik zie alleen kader/basis/ boeken.

wie kan mij a.u.b helpen?? ik heb ze volgend week al nodig

en nog een losvraagje, veranderd per schooljaar de samengevat boekjes?
worden ze vernieuwd onder andere of staan er elke jaar andere lesstoffen in?

graag hulp!
Oud 19-10-2014, 15:25
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Elk jaar horen normaal gezien andere dingen tot de examenstof en soms veranderen er ook nog wel dingen dus ik zou wel proberen de nieuwste te kopen maar weet niet of het niet nog te vroeg in het jaar is.
Oud 19-10-2014, 18:39
prinsesBrabant
Citaat:
Elk jaar horen normaal gezien andere dingen tot de examenstof en soms veranderen er ook nog wel dingen dus ik zou wel proberen de nieuwste te kopen maar weet niet of het niet nog te vroeg in het jaar is.
Oke, maar ik heb wel samengevat nederlands f2 gezien is dat dan wel de juiste? Of is TL f3?
En wat betreft rekenen is er ook f3 en f2 maar welke moet ik hebben?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2014, 19:04
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dat weet ik niet, sorry. Is er geen boekhandel in je omgeving waar je heen kan gaan en uitleggen wat je nodig hebt en vragen of ze het voor je kunnen bestellen?
Oud 20-10-2014, 09:17
prinsesBrabant
Citaat:
Dat weet ik niet, sorry. Is er geen boekhandel in je omgeving waar je heen kan gaan en uitleggen wat je nodig hebt en vragen of ze het voor je kunnen bestellen?
Ik was al langs geweest maar hun zien ook niks bijzonders in hun systeem, alleen examenbundels
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten