Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2002, 11:23
devilcat
devilcat is offline
Ik heb dus weer verkering met dezelfde jongen..
Maar wat is het nou, vrijdag zei ik tegen hem dat ik het erg vervelend en storend vind dattie telkens loopt te schelden als een gangstertje met kanker dit en kanker dat. dat gekanker de hele dag komt me me neus uit.

Zegt ie als " tegenprestatie" ofzo,: moet jij je maar is als een meisje gedragen ipv als een jongen"
Waar dat op mag slaan wet ik niet , ik vroeg ook waarom ie dat zei, hij wist het antwoord niet.
Later dacht ik dattie me wel ff zou bellen over dit allemaal, omdattie toch wel ff lekker me zelfvertrouwen naar beneden haalt.
maar zaterda hoor ik niks. zondag hoor ik niks, dus ik belde zondag avond zijn mobiel.

Metteen neemt ie op met " ej ej Allez goe?" zodat die vrienden waar ie mee zat niet hoorde dat ik het was waarschijnlijk.
maar later kregen die vroienden door dat ik het was.
nuo ik vroeg zo kan je heel ff naar de wc lopen omdat ik nu godverdomme ff duidelijkheid wil. maar ja dat was teveel moeite, hij zei dattie me morgen wel zou bellen. Nou onderussen als ik tegen hem sprak zattie met zijn vrienden erdoorheen te praten.
later hingie gewoon op....

daarna dacht ik dat ik het niet laat pikken me zo te laten behandelen dus ik bel weer, zegt hj weer dattie me morgen belt, en evenlater hangtie zonder pardon weer op.
daarna bel ik weer, hoor ik hem nog op de achtergrond zeggen " oh jo, ik ga die telefoon nu uitzetten ouwe" (dat zei die tegen die vrienden en ik hoorde die vrienden lachen)

nou dus ik check ff , ik bel weer, en krijg de ingesprekstoon...oftwel uitgezet..

damn echt
Zit ik al 2 dagen te wachten op een telefoontje van hem , bel ik zelf voor duidelijkheid over die kutopmerking, moet ik weer tot morgen wachten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2002, 11:29
PardonMe
PardonMe is offline
Nou zijn gedrag getuigt nogal van weinig (tot geen) respect tegenover jou en ik zou het niet pikken..
zeker niet als ie elke keer zou ophangen aan de telefoon, en het belangrijker vindt dat hij stoer over komt bij zijn vrienden dan dat hij het wil uitpraten met jou..

ik hou er ook niet van als iemand de hele dag door loopt te schelden, of bijvoorbeeld heel de tijd op straat staat te spugen enzo... Ik zou er ook wat van hebben gezegd tegen mn vriendje..
Maar jouw vriend reageert niet bepaald respect vol..

Ik zou hem voorlopig niet meer bellen en gewoon afwachten tot hij jou belt... Jij hebt het nu al vaak genoeg geprobeerd..
Oud 19-08-2002, 11:52
devilcat
devilcat is offline
ik heb het al uitgemaakt, hij belde me net, had er geen antowoord voor, en alles, en had daarna nog een paar " leuke" opmerkeingen anar me hoofd geslingert
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 11:52
devilcat
devilcat is offline
tja daar gaat 1,5 jaar
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 12:07
Verwijderd
Zo lang en dan doet hij zo? best erg.....
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 12:17
Tox
Tox is offline
Citaat:
devilcat schreef:
tja daar gaat 1,5 jaar
hoe heb je dat zo volgehouden
Oud 19-08-2002, 12:18
Aurora
Aurora is offline
Mwah, ik zou er persoonljk geen behoefte aan hebben om een vriend te hebben die me zo behandelt. Anderhalf jaar of niet.
Oud 19-08-2002, 13:12
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
wat een eikel zeg!

Die verdien je niet, je komt vast wel een jongen tegen die wel aardig tegen je doet want dit is niet normaal! Goed van je dat je hebt gekozen voor jezelf!!
Oud 19-08-2002, 13:34
Lil_DarkAngel
Lil_DarkAngel is offline
Hoe heb je dat zo lang vol kunnen houden dan?
Is wel beter dat je het hebt uitgemaakt! Je verdiend het toch niet om zo behandeld te worden!
Je komt vast en zeker wel een ander tegen die je wel met respect behandeld!
succes!!
Oud 19-08-2002, 13:56
Allisson
Allisson is offline
ik ben zwanger van mijn vriend die drugs gebruikt nu is het uit.
Wie wil samen met mij mijn kind opvoeden?
Een lieve hulpzame man goed in huizhouden en kinderen.

Groet Denise

Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 14:33
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
Lil_DarkAngel schreef:
Hoe heb je dat zo lang vol kunnen houden dan?
Is wel beter dat je het hebt uitgemaakt! Je verdiend het toch niet om zo behandeld te worden!
Je komt vast en zeker wel een ander tegen die je wel met respect behandeld!
succes!!
ik weeet niet hoe ik het heb volgehouden, dit is nog maar het topje van de ijsberg..
misschien viel ik veelste veel voor zijn woorden..
maar ja nu weet ik, hij kan oprotten ik bel hem niet meer niks

bedankt voor de reacties
-x-
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 16:15
girl18
girl18 is offline
gelukkig is mijn vriend niet zo.. ok hij kan soms wel zijn zeikuurtje hebben maar dan laat ik hem gewoon met rust..

maar ik begrijp echt niet dat je dit nog pikt.. wat een gigantisch klootzak is dat zeg..

als ik jou was zou ik het uitmaken
Oud 25-08-2002, 16:26
Angeles
Angeles is offline
Ik heb mijn reactie al ergens anders neergezet, maar ik zeg het hier nog maar een keer. Of eigenlijk is het meer een vraag: hoe ver moet jouw vriend nog gaan voor jij in de gaten hebt dat hij het gewoon niet kan opbrengen om jou fatsoenlijk te behandelen? Zijn enige motivatie om zijn gedrag te veranderen is om te voorkomen dat jij het uitmaakt. Als je nu even doordenkt dan kom je tot de conclusie dat hij dus alleen wil veranderen als er anders nare consequenties voor hem aan verbonden zijn. Het feit dat jij je gekwetst voelt is voor hem niet genoeg reden. Kort gezegd: hij wil veranderen om te voorkomen dat hij zelf gekwetst wordt (als hij jou kwijtraakt), maar niet om te voorkomen dat jij gekwetst wordt.

Als je dit nou eens overdenkt, vind je hem dan niet een verschrikkelijke egoïst? Het lijkt er op dat hij alles voor zichzelf het beste, het prettigste, het makkelijkste en het fijnste wil hebben. Als het mis dreigt te gaan en hij dreigt jou kwijt te raken dan wil hij wel heel eventjes bijsturen, maar tot die tijd fietst hij keihard over je heen zonder zich te bekommeren om jouw gevoelens.

Deze relatie heeft gewoon totaal geen kans van slagen. Jouw vriend is ongelofelijk onvolwassen en egoïstisch en met die eigenschappen ben je gewoon niet toe aan een relatie. En jij hebt veel te lang over je heen laten lopen en het toegelaten dat jouw vriend je behandelt als een deurmat. Hij weet immers dat jij hem toch wel weer steeds terugneemt, het is een telkens terugkerende herhaling van zetten. Hij gedraagt zich asociaal en kwetsend, jij maakt het uit, hij is eventjes aardig en vol beloftes, jij neemt hem terug en het liedje begint weer van voren af aan. Hoe lang wil jij dit nog volhouden? Want hij kan dit nog wel eeuwen volhouden, jouw vriend zit bij wijze van spreke op een fluwelen kussentje. Hij kan doen wat hij wil, hij kan zo asociaal zijn als hij maar wil, zijn vriendin neemt hem toch wel weer terug. Jouw vriend zal heus niet werkelijk veranderen. Hij weet precies hoe de situatie in elkaar zit, waarom zou hij veranderen? Hij heeft het goed zo en hij raakt jou toch niet echt kwijt. Zó denkt hij.

Wees jij nu eens degene die de cirkel doorbreekt. Wees niet bang voor veranderingen. Je bent te jong om je leven te laten verzieken door dat stuk onbenul. Denk eraan dat het nooit te laat is om opnieuw te beginnen. Het zal in het begin moeilijk en pijnlijk zijn, maar je krijgt er zo veel voor terug. Ga nu eens niet terug, maar doe die deur open en stap er doorheen, met opgeheven hoofd, en kijk niet om. Het zal zo de moeite waard zijn. Dit is echt geen manier van leven, hij zal je niet gelukkig maken. Vroeger of later zal dit escaleren, of je zal steeds dieper in de put raken, of hij verliest zijn interesse of wordt verliefd op een ander. Hou de eer toch gewoon aan jezelf en bespaar jezelf verder pijn lijden.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 17:30
devilcat
devilcat is offline
heel erg bedankt voor je reactie , ik heb er heel veel aan gehad,

Me ex dus eigenlijk, die deed weer lullig dus, maar ik zat nog in die trance van " ik wil hem toch misschien terug, omdat ik hem zo mis.." maar ja , ikbelde hem zo, en echt hij zei zo " ja ik ben nu aan het solliciteren laterz..tuut tuut tuut, meteen opgehangen, hij was echt aan het solliciteren, maar ik belde hem later op, en hij vond het volkomen normaal omgelijk de " hoorn op de haak" te flikkeren.
En hij maakte mij een beetje belachelijk, omdat ik hetn netjes vond om te zorgen dat de ander ook nog gedag kon zeggen

toen later die aovnd, gingie ineens heel lief doen enzo, ik miste hem wel enzo, dacht aan de leuke momenen, maar ook aan e kutmomente, toen vroegie of ik ( het regende pijpenstllen enn onweerde) naar hem toe kwam rond 2100, ik zei in het begin telkens nee nee nee geen zin in als je me zo blijft behandelen en het is trouwens toch uit.

Maar later dacht ik eraan dat ik hem toch nog wel ff wou zien en ff wou knuffelen, ik dacht meteen aan het leuke allemaal.
dus op een gegeven moment, ga ik naar beneden ( ik vertel me oudrs altijd over alles..) dus me ouders echt zo me half tegenhouden en me verzekren dat ik NIET naar hem toe moest gaan , nu heeft ie je ineens nodig en moet je naar hem toe? en normaal beltie nooit?? zei me vader. hij zei ook: je moet je niet oz laten gebruiken.
die dag was ik helemaal overstuur en alles...
die avond , ik ging weer naar boven en belde hem op dat ik neit kwam, hij was boos, dat ik het afzegde, omdattie volgens hem helemaalhad opgedoft enzo .
nou, ik zei, hoe jij je nu voelt, heb ik 1000 X gevoelt, in 1,5 jaar. toen wassie boos dat ik niet kwam, en hij wou me niet meer spreken.

later spraken we elkaar nog ff op msn, hij zat nog steeds te smeken of ik langskwam.
maar ik kwam niet,
ikw eet nu niet meer wat ik ga doen hiermee, ik denk dat ik het contact zo veel mogelijk vermijder.

zo op z'n tijd ff hallo, kan geen kwaad maar veder niks..

weet je wat het kutte is..

Dat ik het zo DAMN kut zou vinden als ie een ander vriendin krijgt..
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 17:39
Angeles
Angeles is offline
Het is nu eventjes heel zwaar en dat is heel erg logisch. Ook is het heel begrijpelijk dat de drang om toch naar hem toe te gaan heel groot is, maar hou nu alsjeblieft vol. Ik ben heel blij dat jouw ouders hier ook zo over denken, ik hoop ook dat je bij hun de steun kunt vinden die je nodig hebt (en bij je vriendinnen en eventueel ook hier natuurlijk).

En natuurlijk is het pijnlijk als hij een andere vriendin zal krijgen, maar weet je? Misschien denk jij tegen die tijd allang heel anders over hem en over die hele relatie, misschien voel jij je allang heel anders en doet het je niet meer zo veel als je nu denkt. En zo ja, dan nog is het beter om door de zure appel heen te bijten. Die nieuwe vriendin van hem is écht niet te benijden, echt niet.

Kom op, hou vol, er komen betere tijden aan. Sterkte!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten