Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2014, 22:06
sickasfrick
sickasfrick is offline
Hallo allemaal,

Het meisje waarmee ik een tijdje mee heb gechat negeert me nu volledig. Ik zal het verhaal even in grote lijnen vertellen.

Iets minder dan een jaar geleden verscheen er ineens een nieuw bericht op mijn kik (soort van whatsapp, maar met gebruikersnamen). Het was een meisje, laten we haar Eline noemen, ze had me gevonden op Tinder (ik had mijn kik op mijn tinderaccount staan) en vond me leuk. Toendertijd zag ik niet veel in haar en na een paar keer heen er weer wat gechat te hebben werd het stil. Tot ongeveer 3 weken geleden, ik ging door mijn oud-kik contacten heen en zag Eline daartussen staan. We begonnen te chatten, in het begin ging het wat langzaam, maar we kwamen er achter dat we veel gemeen hadden. Ik vond haar knap (van wat ik gezien had) en begon langzaam een beetje de liefde op te bouwen (hoewel zij daar uiteindelijk veel sneller in was). Het was al snel raak en de berichtjes veranderden al snel in "ik wil je" en andere honingzoete berichtjes. We wilden naar elkaar toe, maar mede te wijten aan het feit dat we redelijk ver van elkaar af wonen ging dit niet even 1-2-3. Dat ging door voor iets meer dan een week (nu 6 dagen geleden), ze begon me een beetje te negeren, ik dacht er in het begin niks van, ze zei dat ze elke dag zowat in een dip zat. Maar toen uren voorbijgingen zonder dat ze antwoordde begon ik me een beetje zorgen te maken. Ze had de app al geopend, maar mijn berichtjes niet gelezen (lees: ik werd heel hard genegeerd). Ik dacht dat ze misschien mijn berichtjes niet kreeg, dus ik stuurde haar een Instagram Direct (er was niet echt een ander communicatiemiddel). Binnen een paar seconden zag ze het bericht/de foto en reageerde. Ik zal nu niet letterlijk citeren, maar het kwam er eigenlijk op neer dat ze geen behoefte had met me te praten. Ze vond het een beetje snel gaan en wilde "aan zichzelf werken" voordat ze "met iemand anders gaat werken". Ik heb aangegeven dat ik dat begreep en respecteerde. Maar ik begreep er eigenlijk helemaal niets van. Ik snap het nu we een beetje, maar ben nog steeds erg in the war. Ik heb haar met rust gelaten voor de rest, tot haar verjaardag.

Dus, haar verjaardag. Ik had haar via kik gefeliciteerd. Geen reactie, helemaal niks. Ik had haar nog eens gekikt. Nog een keer niks, gelezen, maar geen reactie. Ik ben nu heel erg in de war en vraag me af wat ik moet doen. Ik ben nu tot een punt gekomen dat ik haar niet zo ineens los kan laten. Ben ik te behoeftig geweest? Ben ik nu aan het overreageren?

De laatste vorm van communicatie was dat berichtje wat zij had achtergelaten bij mijn Instagram Direct foto. (Ze reageert helemal niet meer op Kik.) Ik snap dit echt niet want de "liefde" leek heel diep. Ze heeft overigens wel ervaring met langeafstandrelaties, veel langere afstanden zelfs.

Dus, wat moet ik doen? Haar met rust laten voor een tijdje? En voor hoe lang dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-10-2014, 00:02
bierkoning
bierkoning is offline
Ze wil niet meer. Dat is duidelijk. Laten gaan idd. En wie weet neemt ze weer contact op. Of niet. Dat weten wij ook niet.
Oud 29-10-2014, 06:05
Verwijderd
Dit is helemaal niet in grote lijnen, dit is een uitgebreid zeikverhaal. Ik kan me voorstellen dat als je dit soort berichten stuurt, ze daarop is afgeknapt.

Maar goed, inhoudelijk: Ze heeft geen interesse meer, dus vergeet haar, geen contact meer opnemen. Als ze zich bedenkt laat zij wel iets weten, niet zelf meer achteraan zitten, dat is schijtirritant.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2014, 07:43
WolterB
WolterB is offline
Ze heeft aangegeven wat ze wil, geen contact totdat ze aan zichzelf gewerkt heeft. Jij negeert dat door berichtjes te sturen. Daarmee ga je over haar grens heen.

Lijkt me vrij duidelijk allemaal.
Oud 29-10-2014, 13:12
sickasfrick
sickasfrick is offline
Citaat:
Dit is helemaal niet in grote lijnen, dit is een uitgebreid zeikverhaal.
Ja, dat is het wel geworden.

Citaat:
Ik kan me voorstellen dat als je dit soort berichten stuurt, ze daarop is afgeknapt.
Bedoel je hiermee berichten als "ik wil je"? Want die kwamen meer van haar kant dan die van mij. De middag voordat ze me ging negeren had ze nog allemaal van dat soort berichten gestuurd.

Citaat:
Ze heeft aangegeven wat ze wil, geen contact totdat ze aan zichzelf gewerkt heeft.
Ze wilde op het moment dat ze me dat bericht verstuurde (nu dus 7 dagen geleden) geen contact. Verder heeft ze niet echt duidelijk aangegeven dat ze geen contact wilde totdat ze aan zichzelf heeft gewerkt (hoewel ik nu wel de conclusie kan trekken dat ze geen contact wil, maar okee just clearing that up).

Citaat:
Laten gaan idd.
Citaat:
geen contact meer opnemen.
Will do.

Bedankt allemaal!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2014, 19:28
KawaiiPluzzle
KawaiiPluzzle is offline
Uhm.... Hoe oud is dat meisje geworden? O.O want ik ben pas jarig geweest en iemand feliciteerde me op kik maar ik heb die Guy soms "genegeerd" ( vergeten terug te schijven ) en ik heb insta maar verder kan ik niks zeggen. Maar dit vind ik echt awkward
Met citaat reageren
Oud 03-11-2014, 20:27
sickasfrick
sickasfrick is offline
Citaat:
Uhm.... Hoe oud is dat meisje geworden? O.O want ik ben pas jarig geweest en iemand feliciteerde me op kik maar ik heb die Guy soms "genegeerd" ( vergeten terug te schijven ) en ik heb insta maar verder kan ik niks zeggen. Maar dit vind ik echt awkward
Oh, oh, dat zou pas awkward zijn. Haha, ze werd in ieder geval 14.

EDIT: Na even naar je 'over mij' en forumberichten te hebben gekeken denk ik niet dat je het bent.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten