Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Wegwijzen & Voorstellen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2014, 22:28
Robert-LHC
Robert-LHC is offline
Hey guys,

Mijn naam is Robert, ik ben 25 jaar en woon sinds een jaar in Rotterdam.

Hoewel ik niet echt een 'scholier' meer ben, vind ik het omgaan met jongeren nog altijd erg interessant. Vaak word ik gezien als een soort vader-figuur en deze rol ligt mij wel.

Ik heb van mijn 18e tot mijn 22e fysiotherapie gestudeerd, waarvoor ik geen diploma heb gehaald: mijn hart lag er niet, en eerlijk gezegd bakte ik er ook niet veel van

Sinds mijn 19e ben ik steeds meer geïnteresseerd geraakt in de psychologie, en ben in mijn vrije tijd veel boeken gaan lezen over met name sociale psychologie (zelfvertrouwen, zelf-acceptatie, hoe je omgaat met emoties) en succes psychologie (motivatie, doelen opstellen, passie vinden). Om dit extra kracht bij te zetten ben ik Psychologie gaan studeren aan de Universiteit Leiden.

Als zij-project ben ik begonnen met het opstarten van een bedrijf in Online Coaching en het opnemen van videoblogs over psychologie.

De dingen die ik leerde vanuit boeken, bekijken van video's van andere videobloggers en het uitpluizen wat succesvolle mensen nou eigenlijk doen, ben ik gaan toepassen op mijn eigen leven.

Waar ik vroeger nog een onzeker ventje was die andere mensen maar volgde omdat hij niet wist wat hij anders moest doen, ben ik nu een man geworden die weet wat hij wil en hier het voortouw in neemt.

Met het opnemen van de videoblogs die ik gratis uitbreng hoop ik andere mensen (met name jongeren) te inspireren om alle potentie die in hen zit eruit te laten komen. Ik geloof namelijk heilig dat ieder persoon iets unieks toe te voegen heeft aan de maatschappij: acteurs, programmeurs, vrijwilligers, whatever -> dit is voor ieder uniek.

Ik ga mijn best doen om positief bij te dragen aan topics op dit forum, om zo mijn steentje bij te dragen!

Mocht je geïnteresseerd zijn in mijn video's, dan kun je die hier checken. Wees lief voor me, ik ben net begonnen als videoblogger

Geschreven blogs zijn te vinden op deze site.

- Robert.
Oud 12-11-2014, 06:43
Elin3
Elin3 is offline
Welkom hier op het forum!

Ps. Probeer het promoten van je YouTube kanaal/ site een beetje te beperken tot de handtekening onder je berichten
Oud 12-11-2014, 22:54
Robert-LHC
Robert-LHC is offline
Thanks!

Snap ik volledig! Persoonlijke topic dus dacht: dat kan wel!
Reageren

Regels voor berichten