Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2014, 13:48
Rake6
Rake6 is offline
ongeveer een maand geleden op het werk een leuke collega ontmoet, op dat moment een leuk gesprek gehad over van alles en nog wat. Zij is ook vrijgezel net als ik. Heb haar daarna een verzoek gestuurd via Facebook,welke ze heeft geaccepteerd.
Hierna kwam ze spontaan langs op mijn afdeling en we maakte een praatje en maakte ze oogcontact. (ze wist dat ik aan het werk was van de dag ervoor, toen ze me ook op het werk zag.) Een aantal weken later kwam ik op de andere afdeling, ik zocht iets wat bij ons niet voorradig was, en toen was zei er ook, toen een klein gesprekje gehad. Later op de dag kwam ze spontaan op mijn afdeling om te vragen of de werkzaamheden gelukt waren en maakte ze wederom oogcontact.

ik heb moeite om contact te leggen met meisjes, ben ook een beetje verlegen.
Ik vindt haar erg leuk, of dat wederzijds is weet ik niet. Contact leggen op het werk gaat erg moeilijk omdat wij allebei onregelmatig werken en op een andere afdeling.

Zou graag wat meer contact met haar willen, hoe pak ik dit aan, zonder storend over te komen?
Ben trouwens 21.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2014, 14:08
Verwijderd
Naar haar toe gaan en vragen of ze zin heeft om wat te doen.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2014, 19:41
Casio
Casio is offline
Citaat:
Naar haar toe gaan en vragen of ze zin heeft om wat te doen.
Of je facebookt haar even, Hey! Zullen we wat leuks doen vanavond.. (Disco, uitgaan, hapje eten,) als ze vraagt op welke manier KUN je zeggen zakelijk, zo kun je groeien in een relatie
Met citaat reageren
Oud 12-12-2014, 12:35
Verwijderd
Zakelijk naar de disco, jwz.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2014, 04:03
Qimm
Qimm is offline
Netwerken
Oud 14-12-2014, 09:38
Verwijderd
Moet vanzelf gaan of anders niet!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2014, 11:48
Rake6
Rake6 is offline
Deze week een feestje gehad van het werk, waar ze ook was. Hierbij een tijdleukmet haar gepraat, zij nam het iniatief hiervoor. Ze had veel belangstelling voor me.
Een dag later, gisteren stuurde ik haar een PB op FB of ze het feestje ook leuk vondt, hier heeft ze tot nu toe niet op geantwoord.
Wat nu?

--------------------------------------------------------------------------------
Met citaat reageren
Oud 18-12-2014, 12:14
Elin3
Elin3 is offline
Je vooral niet druk maken om een onbeantwoord facebookberichtje. Ze vind je blijkbaar leuk genoeg om een tijd mee te praten dus misschien ook wel leuk genoeg voor een afspraakje. Dat kan prima iets simpels zijn als samen ergens wat gaan drinken of naar de film gaan. Stap op haar af en vraag of ze zin heeft een keer wat af te spreken.
Oud 18-12-2014, 13:20
Rake6
Rake6 is offline
Het probleem is dat ik haar amper zie, omdat we allebei op een andere afdeling werken en onregelmatig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten