Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2014, 11:35
PieterFloran
PieterFloran is offline
Hallo,
Wij zijn bezig met ons profielwerkstuk. Wij zouden het erg fijn vinden als jullie wat tijd nemen om onze enquête in te vullen. We plaatsen onze enquête hier op dit forum omdat wij veel meningen van scholieren door het hele land nodig hebben. Het invullen neemt ongeveer 1 à 2 minuten tijd in beslag. De enquête is te vinden onder deze link: http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=207215
Alvast bedankt,
Floran en Pieter
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2014, 13:06
brands
brands is offline
Tips:
- Vraag naar achtergrondkenmerken. Nu weet je niet welke soort leerlingen je enquête heeft ingevuld. Ik kan me namelijk voorstellen dat mensen op het vmbo er baat bij hebben maar vwo leerlingen niet. Uit deze statistieken kun je het niet afleiden aangezien je alleen algemene vragen stelt.

Vraag me af wat voor conclusie je hieruit kan trekken, aangezien je de achtergrond kenmerken niet kent. Maar wens jullie wel veel succes met je profielwerkstuk.
Oud 11-11-2014, 16:30
PieterFloran
PieterFloran is offline
Citaat:
Tips:
- Vraag naar achtergrondkenmerken. Nu weet je niet welke soort leerlingen je enquête heeft ingevuld. Ik kan me namelijk voorstellen dat mensen op het vmbo er baat bij hebben maar vwo leerlingen niet. Uit deze statistieken kun je het niet afleiden aangezien je alleen algemene vragen stelt.

Vraag me af wat voor conclusie je hieruit kan trekken, aangezien je de achtergrond kenmerken niet kent. Maar wens jullie wel veel succes met je profielwerkstuk.
Wij doen meerdere onderzoeken, met deze enquête willen we graag kijken wat de scholieren ervan vinden ongeacht hun opleidingsniveau. Ik heb de vraag er nog wel even bij toegevoegd omdat het misschien wel leuk is om te weten . Bedankt voor je tip
Met citaat reageren
Oud 11-11-2014, 21:50
Verwijderd
Ingevuld! Succes met jullie pws.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2014, 00:38
Biggers
Biggers is offline
Ook ik heb hem voor je ingevuld. Het staat er bij mij overigens aardig krom, want ik vind het zelf prettig werken, maar ik denk dat er aardig wat fraude mee gepleegd kan worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten