Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2014, 19:17
laurencebr70
laurencebr70 is offline
.

Laatst gewijzigd op 24-02-2017 om 16:12.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2014, 09:13
Bobby1994
Bobby1994 is offline
Technische natuurkunde is waar je jouw theoretische kennis over verschillende thema's moet kunnen toepassen in praktische dingens. En werktuigbouwkunde is het ontwerpen, analyseren, verbeteren en nog andere kwalitatiefe dingens. Ik denk dat jij technische Natuurkunde wel aankan, want natuurkunde heb je een 8 voor. En bij werktuigbouwkunde moet je heel goed zijn in Wiskunde B, want dat komt ook ter sprake bij je intakegesprek en daar wordt bepaald als je toegelaten wordt of niet. Dus mijn advies voor jou is Technische Natuurkunde.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2014, 15:34
Schrödinger
Schrödinger is offline
Je cijfers zijn niet relevant voor je vervolgstudie. Belangrijker is hoe hard je moet werken voor dat zesje. Zit je keihard te blokken en haal je dan alsnog maar met moeite een zesje, of kun je makkelijk nog wat extra moeite steken in wiskunde om een beter punt te halen? In het eerste geval kan ik je natuurkunde niet aanraden. Werktuigbouwkunde is een stuk minder zwaar.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2014, 09:29
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Technische natuurkunde is waar je jouw theoretische kennis over verschillende thema's moet kunnen toepassen in praktische dingens. En werktuigbouwkunde is het ontwerpen, analyseren, verbeteren en nog andere kwalitatiefe dingens. Ik denk dat jij technische Natuurkunde wel aankan, want natuurkunde heb je een 8 voor. En bij werktuigbouwkunde moet je heel goed zijn in Wiskunde B, want dat komt ook ter sprake bij je intakegesprek en daar wordt bepaald als je toegelaten wordt of niet. Dus mijn advies voor jou is Technische Natuurkunde.
De wiskunde bij Technische Natuurkunde is echt een stuk moeilijker dan bij Werktuigbouwkunde. Verder bepaalt het intakegesprek niet of je wel/niet wordt toegelaten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten