Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2014, 22:23
Løbhje
Løbhje is offline
Hallo,

Ik zit met een enorm vervelend probleem.
In de 2e kwam er een nieuw meisje bij ons in de klas, daar werd ik snel goede vrienden mee. In de 3e realiseerde ik me dat ik wel wat meer wilde, veel te laat, ik was vol gefriendzoned, super dom.

Ik heb dat geaccepteerd en ben nu nog steeds super goede vrienden met haar, ik voel nog steeds wat voor haar.
Afgelopen nacht ging het alleen finaal mis, ik wist al de ze een jongen had ontmoet. Maar niet dat hun al wat hadden. De gingen voor mij vol zoenen, ik voelde me zo kut dat ik weg ben gegaan.

Thuis heb ik ruzie gehad met haar via WhatsApp. Ik vond dat ze had moeten vertellen dat ze wat had met hem. Ze wilde dat ook doen, ze wist alleen niet hoé. Ik was zo geleid door mn gevoelens dat ik allemaal dingen heb gezegt waar ik nu spijt van heb. Ik heb haar de volgende ochtend mijn excuses aangeboden, die heeft ze aanvaard. Ik denk ook dat ze dat wel meent, want ze voelt zich ook enorm kut tegen over mij.

Ik heb nu besloten, om dit allemaal te verwerken, even geen contact meer met haar te hebben, maar ik heb het gevoel dat dit het alleen maar erger maakt. Wat kan ik doen om dit allemaal het best te verwerken voor mij, en ook die vriendschap in stand te houden. Want ze betekend nog steeds ontzettend veel voor me.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2014, 00:28
bloodyb
bloodyb is offline
Dat jullie gewoon vrienden zijn wil nog niet zeggen dat zij het tegen jou moet zeggen als ze verliefd wordt op een jongen. Dus ruzie met haar gaan maken was niet zo'n handige zet maar dat had je zelf ook al in de gaten. Laat haar even met rust en ga dan weer eens met haar praten en leg haar uit waarom je zo reageerde. En zeg haar dat zij zich niet kut hoeft te voelen en dat je hoopt dat jullie toch vrienden kunnen blijven.
Oud 23-11-2014, 09:16
Løbhje
Løbhje is offline
Misschien kwam dat niet helemaal duidelijk naar voren in mijn te lange verhaal, maar we zijn/ waren niet zomaar vrienden, wel echt hele hele goede vrienden. Wij gaan altijd naar elkaar voor echt alles. Dus daarom vond ik dat raar, misschien had ik het wel wat voorzichtiger kunnen brengen.

En wat bedoel je met even, een paar dagen, een weekje?!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2014, 18:18
Verwijderd
Nee dat is bullshit. Je vindt het niet erg omdat het een goede vriend is, maar omdat je jaloers bent. Maak ons en jezelf niets wijs.

Het is daarentegen wel begrijpelijk dat je jaloers bent en zo te lezen snapt zij dat ook wel. Geef het een paar dagen en bied dan nogmaals je excuses aan en dan is het wel goed. Als je echt vrienden met haar wilt blijven, zul je er wel tegen moeten kunnen dat ze andere kerels doet.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2014, 21:39
_Blondiee
_Blondiee is offline
Je moet het de tijd geven! Na een weekje ofzo met er afspreken dan komt alles weer goed!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2014, 19:48
Løbhje
Løbhje is offline
Ik ben vandaag naar haar toegegaan, ik hoorde van een vriendin van haar dat zij boos was omdat ik haar aan het negeren was.
Dus ben ik naar haar toegegaan gegaan, we hebben lang gepraat en ze was blij dat ik eindelijk naar haar toe was gegaan. Dus het is nu weer goed tussen ons opzich. Het vast nog wel even duren voordat het weer is zoals het was.
Bedankt
Met citaat reageren
Oud 26-11-2014, 07:35
Bobblin92
Bobblin92 is offline
Als je echt vrienden wilt blijven zul je over je gevoelens voor haar heen moeten stappen. Anders gaat het niet werken. Elke keer als ze een jongen zoent of een vriend krijgt zul je weer zoiets krijgen.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2014, 22:45
Løbhje
Løbhje is offline
ik heb het een tijdje aangekeken, en buiten het feit dat ik er overheen moeten komen, gaat het de laatste tijd allemaal nogal stroef. Bij app gesprekken ben ik altijd vrolijker voor het gesprek dan na. Waarom dat is weet ik niet. Ook als we in het echt spreken gaat het allemaal ongemakkelijk, ik heb dat ook tegen haar gezegd, ze gaf als reden dat ze mij geen pijn wilde doen door over haar vriend te praten. Ik heb toen gezegd dat dat helemaal niet hoeft, want wat betekent een vriendschap als je niet eerlijk tegen over elkaar kan zijn, al is het soms hard.
Ik weet niet wat nou het beste is om te doen. Iets zegt in mij dat het gewoon klaar is. Maar aan de andere kant voelt het ook heel dom om te doen, en dat ik eerst die shit moet verwerken.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2014, 20:20
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
de term friendzone bestaat niet. Vrouwen kunnen in een 0,zoveel seconden al aangeven of ze een relatie met je willen of niet. Je staat ook niet als reserve, vrouwen die dat zeggen, willen een vriend om erbij te horen, niet omdat ze jou interessant vinden.
Oud 15-12-2014, 21:10
Verwijderd
Citaat:
de term friendzone bestaat niet. Vrouwen kunnen in een 0,zoveel seconden al aangeven of ze een relatie met je willen of niet. Je staat ook niet als reserve, vrouwen die dat zeggen, willen een vriend om erbij te horen, niet omdat ze jou interessant vinden.
Wat een gigantisch fucking domme generalisatie.

Stuur haar gewoon een appje met; Oh jah, weet je waarom ik zo boos was en raar deed? Omdat ik je leuk vindt en jaloers ben. Werkt dat niet dan laat je het daarbij en zoek je nieuwe vrienden.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2014, 21:51
ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
Citaat:

Stuur haar gewoon een appje met; Oh jah, weet je waarom ik zo boos was en raar deed? Omdat ik je leuk vind en jaloers ben. Werkt dat niet dan laat je het daarbij en zoek je nieuwe vrienden.
niceee!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten