Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2014, 16:51
Bobby1994
Bobby1994 is offline
Hallo

Ik ben half Indonesische en half Indische jongen. Ik ben al een tijdje verliefd op een meisje van de school. Ik heb nooit eerder een relatie gehad dus om toenadering te zoeken is wel heel erg spannend voor mij. Ik ben wat getint en zij een boerinnetje. Dus misschien zit dat in mijn hoofd dat ze mij misschien zal negeren. Maar elke keer als we elkaar zien, dan hebben we een lacht op onze gezichten. Ik hou ook niet van als ze in een groepje staat, want dan ben ik veel nerveuzer. Hoe moet ik dit doen?

Laatst gewijzigd op 08-12-2014 om 21:09.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2014, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Hallo

Ik ben een half Indonesische en half Indische jongen.
....wat
Citaat:
Ik ben al een tijdje verliefd op een meisje van de school. Ik heb nooit eerder een relatie gehad dus om toenadering te zoeken is wel heel erg spannend voor mij. Ik ben wat getint en zij een boerinnetje. Dus misschien zit dat in mijn hoofd dat ze mij misschien zal negeren. Maar elke keer als we elkaar zien, dan hebben we een lacht op onze gezichten. Ik hou ook niet van als ze in een groepje staat, want dan ben ik veel nerveuzer. Hoe moet ik dit doen?
Als ze in een groepje staat naar haar toe gaan en vragen of ze een keer wat wilt doen. Verder zijn bitches dol op indo's dus dat hoef je alleen maar als een voordeel te zien.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 19:56
-Marleen
-Marleen is offline
Citaat:
....wat

Als ze in een groepje staat naar haar toe gaan en vragen of ze een keer wat wilt doen. Verder zijn bitches dol op indo's dus dat hoef je alleen maar als een voordeel te zien.
thx voor de bitches benaming, wij ehm bitches vinden dat niet zo prettig
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 19:57
-Marleen
-Marleen is offline
En Bobby, inderdaad gewoon een keer op haar afstappen. Of gewoon opgemerkt een beetje aandacht vragen, dingen zoals wat heb jij voor cijfer of wil jij samen werken aan het huiswerk ofzo. Weet je meteen of ze interesse heeft of niet.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 20:10
Denkerius
Denkerius is offline
Bobby als je serieus genomen wilt worden dan moet je niet in de ene post zeggen dat je een snelle datingsite zoekt en in de ander dat je al een tijdje verliefd ben op een meisje van school.

Verder zeg ik maar Go bobby, Go!
Want tenzij je veel meer diepgang in je verhaal stopt kunnen de mensen hier alleen maar zeggen dat je er gewoon voor moet gaan.
Oud 08-12-2014, 20:11
-Marleen
-Marleen is offline
Citaat:
Bobby als je serieus genomen wilt worden dan moet je niet in de ene post zeggen dat je een snelle datingsite zoekt en in de ander dat je al een tijdje verliefd ben op een meisje van school.

Verder zeg ik maar Go bobby, Go!
Want tenzij je veel meer diepgang in je verhaal stopt kunnen de mensen hier alleen maar zeggen dat je er gewoon voor moet gaan.
+1
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 21:08
Bobby1994
Bobby1994 is offline
Ik weet het echt niet. Ik kan gewoon niet, terwijl ik dolgraag een leuke vriendin wil. De zenuwen scheuren mij gewoon
Met citaat reageren
Oud 17-12-2014, 19:05
Verwijderd
Citaat:
....wat

Daar heb je wel een punt . Ze willen namelijk uiteindelijk een kindje met zo een mooi kleurtje.
Indische vrouwen zijn trouwens ook topie. beter dan gemiddelde nederlandse moppies.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2014, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het echt niet. Ik kan gewoon niet, terwijl ik dolgraag een leuke vriendin wil. De zenuwen scheuren mij gewoon
Dat komt omdat je nog jong bent .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten