![]() |
|
![]() |
Kan ook zijn dat kroketje112 bedoelt dat het clitje zeer gevoelig wordt door aanraken, strelen enzo. Dat heb ik ook wel eens meegemaakt bij een paar meisjes. Maar dan streelde ik haar clitje onrechtstreeks door de schaamlipjes tegen elkaar te drukken over haar clitje heen of door een schaamlip tegen het clitje aan te duwen zodat er geen directe aanraking meer was.
Laatst gewijzigd op 30-11-2014 om 11:27. |
![]() |
|
![]() |
Heey ik ben een meisje van 13 jaar en ik heb net weer mezelf gevingert je moet je G-spot zien te vinden het is een soort sponsig iets in je vagina als je die met twee vinger vingert (je kan info over G-spot en hoe je het doet) dan kom je na 5 minuutjes (tenminste ik) echt heel hard klaar er komt een hele harde straal vloeibaar spul uit je vagina het voelt heel lekker en het lijkt met plas maar dat is het niet maar een tip doe het in de badkamer want het is echt veel een het word heel nat en heb vooral geen haast!!!
|
![]() |
|
![]() |
Bij sommige meisjes kon ik zo een bobbelig gebiedje ontdekken aan de voorkant van de vagina, een vijftal centimeter naar binnen, maar anderen hadden dat niet.
En dat meisjes zo nat werden, plotseling, dat ze begonnen te spuiten heb ik geukkig nog nooit meegemaakt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hoe kom ik klaar? Robinbaby | 14 | 30-09-2015 01:52 | |
Seksualiteit |
Hoe word ik weer "gevoeliger"? maximekeee | 13 | 22-04-2013 08:38 | |
Seksualiteit |
Kom niet klaar LoveGirl212 | 35 | 15-01-2006 10:07 | |
Seksualiteit |