Hoi Allemaal
Ik heb nu iets meer dan een maand met een geweldige meid, ik hou ontzettend veel van haar en wil ook niemand anders, Maar ik zit met een probleem...
Door onzekerheid heb doe ik soms aardige domme dingen en reageer ik heel raar ik ben namelijk opzoek naar een constante bevestiging dat ze me ook leuk vindt...
De eerste 2/3 weken gedroeg ze zich heel prettig stuurde bijvoorbeeld via whatsapp veel hartjes en kusjes, en op school en alles een kus geven bijvoorbeeld vondt ze geen probleem.
Maar door die constante drang raak ik heel snel gestresst en hou ik een constante (kleine)angst, Zo heb ik meteen doem beelden van dat ze iemand anders leuk leek te vinden en heb dit ook op tafel gelegt (sukkel ben ik ook) en zei zij dat het niet zo was en het totaal niet haar bedoeling was om dit zo op te laten vatten
Maar de afgelopen week bijvoorbeeld ze doet als er andere mensen bij zijn (vrienden bijv) heel afstandelijk en doe IK alles als ik niks doe kwa laten zien in het openbaar dan gebeurt het ook niet want ze doet niks, Ik blijf maar die angst houden dat ze me niet meer leuk vindt (deels omdat ik haar ECHT niet kwijt wil)
Ik raak daarom dus nu ook helemaal gestresst omdat ze wat minder hartjes en alles stuurt....
Ik wil dit binnekort wel bij haar op tafel leggen maar eerst wil ik kijken of er nog andere oplossingen zijn zodat zei ook weer wat meer laat zien dat ze ook om mij geeft, want ik lijk nu vooral alles te doen en te regelen
Groetjes