Hoi iedereen!
Ik zit in 4Havo en mijn cijfers zijn tot nu toe echt heel erg laag.
Ik doe het profiel NT dit betekend dat ik de volgende vakken heb
Wiskunde B , Engels , Nederlands , Scheikunde , Maatschappijleer , Natuurkunde , Economie , LO , CKV , Informatica
Ik heb nu deze cijfers (voor de meeste vakken heb ik nog maar 1 cijfer gehaald maar toch is het al laag) , Links zet ik ook mijn hele goede cijfers van Havo 3 , dan kunnen jullie het vergelijken
Wiskunde 7 -
5,2 (Vorig jaar had ik Wiskunde en dit jaar Wiskunde B) eerste toets 4,7 en tweede toets 5,7 (boven het gemiddelde van een 4,5)
Nederlands 7 -
Nog geen toets gemaakt
Engels 8 -
6,55 Voor de toets een 7,8 (lekker

) en voor de luistertoets een 5,3 (ligt me niet lekker)
Natuurkunde 7 -
4 Eerste toets 2,8 (Onderschat van vorig jaar dus amper geleerd, tweede toets kapot geleerd en haal een 5,1 (Mede door de significantie, begrijp ik nog niet goed)
Scheikunde 7 -
5,7 Eerste toets 7,2 , tweede toets 4,1 (Toets werd over het algemeen slecht gemaakt)
Informatica -
9 Makkelijk vak, presentaties (Vak had ik vorig jaar niet)
Economie 7 -
4,1 Onderschat, niet voor de toets geleerd
Maatschappijleer - Krijg ik volgende week mijn cijfer voor
-
Dit is dus mijn cijferlijst tot nu toe, en ik baal er heel erg van, zo, dat ik ook niet echt lekker meer in mijn vel zit en met een minder fijn gevoel naar school ga. Eind november krijg ik de toetsweek met daarin 3 hoofdstukken Wiskunde , 2 hoofdstukken Natuurkunde en 7 hoofdstukken Economie, Al die toetsen tellen 2 keer mee, dus ik heb de mogelijkheid om mijn cijfers hard op te halen, maar ik zie er erg tegen op
Leer ik verkeerd of pak ik iets verkeerd aan? Ik leer op dezelfde manier als vorig jaar en toen ging het heel goed
Gr, Commander2