Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2014, 12:04
Jimmyy
Jimmyy is offline
Hey,

Deze vraag is vast al een keer gesteld maar kan het niet vinden.
Ik ben 16 en wil een tattoo, maar het probleem is dat bij alle shops waar ik kom ze pas vanaf 18 zetten.
Vroeg me af of iemand een shop wist? Het liefste in Overijssel maar maakt ook niet echt uit.
Alvast bedankt

En ja, ik zou hem natuurlijk ook pas kunnen zetten als ik 18 ben want dan vind ik deze tattoo nog steeds mooi, maar ik wil hem dus graag nu
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2014, 15:22
Verwijderd
Over 2 jaar ben je mogelijk intelligenter en wil je het niet meer. Dus gewoon nog even lekker wachten.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2014, 20:32
Verwijderd
Welke tatoeage had je in gedachten?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2014, 21:32
Barbaard
Barbaard is offline
Citaat:
Over 2 jaar ben je mogelijk intelligenter en wil je het niet meer. Dus gewoon nog even lekker wachten.
niet bij iedereen komt verstand met de jaren.

ontopic: 2 jaartjes wachten. gaat sneller dan je denkt.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2014, 22:29
bloodyb
bloodyb is offline
Denk er dan nog 2 jaar over na en laat je niet verleiden er een te laten prikken bij een amateur in zijn hobbykamertje.
Oud 08-12-2014, 11:54
zoef de haas
zoef de haas is offline
Er zijn overigens wel tattoo-shops die zetten in de leeftijdsgroep 16-18, maar met toestemming en onder begeleiding van je ouders/voogd. Maar elke shop heeft daar z'n eigen regels voor.
Oud 08-12-2014, 13:30
Jimmyy
Jimmyy is offline
Citaat:
Zoals ik al zei, ik wil hem nu. Over 2 jaar zou ik ook al dood kunnen zijn en dan heb ik hem nog steeds niet. En hoezo intelligenter? Ik vind niet dat ik hoef te verantwoorden waarom ik deze tattoo nu wil maar ik heb er zeker al jaren over na gedacht
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 13:31
Jimmyy
Jimmyy is offline
Citaat:
Er zijn overigens wel tattoo-shops die zetten in de leeftijdsgroep 16-18, maar met toestemming en onder begeleiding van je ouders/voogd. Maar elke shop heeft daar z'n eigen regels voor.
Precies. En de toestemming van mijn ouders heb ik, dus daarom zoek ik nu gewoon mensen die een shop weten. Maar schijnbaar weet niemand die
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Zoals ik al zei, ik wil hem nu. Over 2 jaar zou ik ook al dood kunnen zijn en dan heb ik hem nog steeds niet.
Zo ken ik er wel meer.
Citaat:
En hoezo intelligenter? Ik vind niet dat ik hoef te verantwoorden waarom ik deze tattoo nu wil maar ik heb er zeker al jaren over na gedacht
Je hoeft het ook niet te verantwoorden. Maar misschien heb je later gewoon iets meer besef van wat wel of niet mooi is en daar komt dan hopelijk bij kijken dat je begrijpt dat tatoo's een beetje kinderachtig zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2014, 22:53
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Precies. En de toestemming van mijn ouders heb ik, dus daarom zoek ik nu gewoon mensen die een shop weten. Maar schijnbaar weet niemand die
als jij toestemming hebt kun je elke zaak binnen lopen met je ouders..
Met citaat reageren
Oud 15-12-2014, 11:14
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
als jij toestemming hebt kun je elke zaak binnen lopen met je ouders..
Hmmmmmnee, er zijn genoeg shops die ook met toestemming van je ouders/voogd niet tatoeëren onder de 18.
Oud 15-12-2014, 12:18
Emo_Princess
Emo_Princess is offline
ik wacht tot ik 17 ben voor me tattoo hier is het makkelijker zetten, hier moet je 16 zijn maar er word dan niet op hoofd nek en onderarmen gezet. :/
Met citaat reageren
Oud 01-01-2015, 13:34
onizuka-
onizuka- is offline
Citaat:
en daar komt dan hopelijk bij kijken dat je begrijpt dat tatoo's een beetje kinderachtig zijn.
hoezo is een tattoo kinderachtig?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten