Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2015, 18:21
Phenomena
Phenomena is offline
Hoi scholiertjes!

Als eerst: Gelukkig nieuw jaar en de beste wensen natuurlijk! Voor de examenleerlingen; op dat we mogen slagen!

Ten tweede: Ik heb een vraag.

Namelijk: Hoe kan ik studeren in London?

Ik wil graag naar de BRIT school of music, dit lijkt een droom (is het ook), maar als ik het niet probeer dan wordt het hem nooit. Het probleem is dat ik geen één opleiding in Nederland (qua music) leuk vindt. Het is allemaal zo stijfjes en zo hetzelfde. Ik heb daarentegen hele goede dingen gehoord over BRIT school of arts. Heeft iemand ervaring met het leven en studeren in London? Als je zelf studeert in London (of hebt gestudeerd) stuur me dan aub een prive bericht want ik moet netwerken haha!

Thanks so much!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2015, 18:56
Schrödinger
Schrödinger is offline
Studeren in Londen doe je door je in te schrijven bij een opleidingsinstelling in Londen. Voor de eisen moet je even informeren bij de instelling waar je wil gaan studeren. Verder is het een kwestie van een zak geld hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2015, 21:34
Phenomena
Phenomena is offline
Ja nou, sinds we toch moeten lenen maakt het niet heel erg veel uit. Daarnaast valt het allemaal nog wel mee op de school waar ik naartoe wil. Ik vind de site alleen heel erg onduidelijk.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2015, 21:35
Verwijderd
BRIT School is (vergelijkbaar met) een middelbare school. Het is geen opleiding of studie. Als je dit jaar in Nederland eindexamen doet, heb je er niets meer te zoeken.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2015, 22:28
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja nou, sinds we toch moeten lenen maakt het niet heel erg veel uit. Daarnaast valt het allemaal nog wel mee op de school waar ik naartoe wil. Ik vind de site alleen heel erg onduidelijk.
Je moet er rekening mee houden dat het flink meer zal kosten om in het VK te studeren (tienduizenden euro's), maar als wat Ertur zegt juist is lijkt het me dat je eerst eens op zoek moet naar een opleiding die aansluit bij je middelbare school in Nederland.

Als je muziek leuk vindt, waarom ga je dan niet naar een conservatorium?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten