Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
In het eerste geval kun je wellicht een nieuwe kopen van school (in termijnen), in het tweede geval kun je een nieuwe huren van school en moet je de oude vergoeden (wellicht lukt dat al met de al betaalde borg dan) en nieuwe borg betalen (in termijnen wellicht). En wellicht is het ook nog mogelijk hem te laten repareren/is de laptop verzekerd. Dat moeten jij of je ouders dan even navragen bij school. |
![]() |
|
![]() |
OP welke school zit je?
Op de middelbare school is het namelijk heel moeilijk voor de school om de schade op jou te verhalen, aangezien jij dan leerplichtig bent en de school jou niet met hun risico van vermogensschade kan opzadelen. Als scholen de laptops meegeven aan leerlingen, zullen ze die bovendien wel verzekerd hebben, indien ze dat niet hebben gedaan hadden ze dat van tevoren moeten zeggen en had jij de laptop kunnen weigeren. Als ik jou was zou ik ook niet instemmen met betaling in termijnen en stellen dat de school het risico heeft genomen dat een laptop kapot kan gaan als ze die aan de leerlingen uitlenen. Na de leerplicht zul je de laptop waarschijnlijk allang betaald hebben, maar zul je wel een nieuwe moeten kopen als je er nog een nodig hebt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
frans mondeling Bellyn | 14 | 13-04-2011 09:05 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hoe dacht men vroeger over Duitsland (Bijvoorbeeld de Romeinen) pietdeman | 6 | 02-03-2011 11:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Informatie over moskeebezoek Verwijderd | 15 | 28-05-2005 07:32 | |
Software & Hardware |
[Drivers] Memorystick/MP3 shaya | 16 | 16-09-2004 13:22 | |
Software & Hardware |
[Flash] linken gaat bagger met frames kandyrat | 15 | 27-03-2003 11:29 | |
Psychologie |
kan iemand me helpen undefined | 7 | 20-04-2002 21:55 |