Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Geen enkel probleem!
Zelf heb ik aan haar gevraagd wat de beste openingszin is omdat ik er geen wist. Klinkt een beetje afgezaagd, maar het werkte wel. Zij wist natuurlijk ook geen openingszin en toen heb ik me maar gewoon voorgesteld. Toen hebben we het een beetje over school gehad, en daarna over onze hobby's. Toen ze weg wilde gaan vroeg ik aan haar of ze contact wilde houden en toen hebben we nummers uitgewisseld. Wat naar mijn idee het beste werkt is haar veel over zichzelf te laten praten. Stel haar open vragen, dus geen vragen die je alleen met ja of nee kunt beantwoorden anders valt je gesprek direct dood omdat jullie beide zenuwachtig zijn. Vraag naar haar hobby's, hoe lang doet ze dat al, doet ze aan wedstrijden.... al dat soort dingen en dan komt het goed! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Meisje is heel onduidelijk in haar gevoelens. Wat nu? Studerende | 5 | 08-11-2010 18:29 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kom je af van iemand die verliefd op je is? appelsap13 | 18 | 08-05-2008 21:15 | |
Verhalen & Gedichten |
De Waakzaam GI_Rutger | 5 | 16-01-2005 20:17 | |
Liefde & Relatie |
Hoe in contact komen als niemand weet wie het is? Williams | 34 | 10-12-2003 18:13 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Liefde & Relatie |
Hoe zorg ik dat de binding sterker word voor haar??? crasht7 | 4 | 29-07-2002 15:34 |