Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2015, 21:03
Willie98
Willie98 is offline
Hallo allemaal,
Ik zit ergens mee.
Toen ik laatst met twee vrienden naar een voorstelling was, was daar ook een meisje dat zij allebij kenden. En ik vind haar wel leuk. Ik weet hoe ze heet. Hoe kan ik nou zonder meteen met de deur is huis te vallen, tenslotte kennen we elkaar behalve van die avond waar we elkaar wel gesproken hebben, laten weten dat ik haar wel leuk vind?
Ik heb toen die avond thuis haar opgezocht op Instagram. Vandaag heb ik enkele van haar foto's geliked, en zij ging mij toen volgen en likete ook wat van mijn foto's. Bedoelt ze hier misschien ook wat mee? Ik bedoel, iemand die ik niet moet zou ik niet hem volgen enzo.
Wat kan ik doen? Graag jullie inbreng
alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2015, 05:49
Yellydown
Yellydown is offline
dat iemand je terug volgt en dingen ook liked zegt niks
maar ik zou als ik jou was veel oogcontact, met een glimlach.
zeg na een paar dagen als je haar weer ziet ofz hoi.
je zal snel zien als ze ook geïnteresseerd is in jou.
Hoop voor je dat alles goed uitkomt en dat jullie waarscheinlijk in een relatie komen als zij jou ook leuk vindt.
Stresss nii zo veel je hebt niks te verliezen
Oud 13-01-2015, 06:54
Willie98
Willie98 is offline
Bedankt voor je reactie
maar er is een klein probleempje, ik zie haar eigenlijk nooit meer denk ik. Ze zit niet bij me op school...
Hoe moet ik er dan achter komen of ze me leuk vind?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2015, 07:57
Verwijderd
Vergeet nu even voor het begin dat hele leuk vinden.

Stuur haar een berichtje via instagram. Zeg dat het leuke foto's zijn en vraag iets over één van de foto's, bijvoorbeeld bij een vakantiefoto vragen waar die gemaakt is of zoiets. Als je op die manier gewoon een leuk gesprekje krijgt kun je op een gegeven moment bijvoorbeeld zeggen van "via whatsapp praat wat gemakkelijker hier is mijn nummer 06xxxx" of zoiets en als je dan via whatsapp contact hebt voorstellen eens af te spreken, iets te gaan drinken of zo. Als je via instagram al levendig gesprek hebt kan het natuurlijk ook zonder whatsapp, dat is maar een voorbeeld, doe wat je ligt/natuurlijk is.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2015, 18:07
Willie98
Willie98 is offline
Ik hen haar gisteren een berichtje gestuurd via Facebook en we hebben al leuk gepraat. Maar hoe zorg ik er nou voor dat het een leuk gesprek blijft dat niet zomaar stopt?
En hoe laat ik haar nou weten dat ik haar leuk vind? Ik bedoel als ik superlang wacht lijkt me dat ook niet heel fijn, maar anderzijds meteen meer de deur in huis vallen weet ik ook niet of ze dat zal waarderen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2015, 11:35
Elin3
Elin3 is offline
Probeer eens wat af te spreken. Dat levert in elk geval een gezellige activiteit samen op waardoor je kans krijgt haar beter te leren kennen. Als je voorstelt af te spreken zal zij ook begrijpen dat je geïnteresseerd bent, zonder dat je letterlijk hoeft te zeggen dat je haar leuk vindt. Dat kan altijd nog op een volgende afspraak
Reageren

Regels voor berichten