Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2015, 15:08
volvoman
volvoman is offline
Hoi,

Ik heb een kleine. Vraag aan meiden/vrouwen op dit forum: zou jij als een jongen tegen je zegt dat hij je leuk vind, of interesse in je toont dat gelijk tegen je vriendinnen/vrienden zeggen?

Alvast bedankt voor de antwoorden!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2015, 15:19
Elin3
Elin3 is offline
Dat ligt eraan hoe leuk de persoon in kwestie is en welke vrienden in de buurt zijn. Als ik iemand leuk vind maar daar nog niks mee heb gedaan ga ik het niet vertellen tegen mensen die snel hun mond voorbij praten Wanneer ik een vaste relatie heb ben ik daar wel heel open over en zal ik ook zo snel mogelijk mijn beste vriendin op de hoogte willen stellen
Oud 13-01-2015, 15:27
volvoman
volvoman is offline
In deze situatie gaat het niet over een vaste relatie, maar over als iemand een meisje leuk vind en contact met haar probeert te krijgen
Met citaat reageren
Oud 13-01-2015, 15:32
Elin3
Elin3 is offline
Vroeger zou ik dan ongelovig giechelend naar m'n vriendinnen zijn gegaan. Tegenwoordig zeg ik het terloops als het gesprek over die persoon/ situatie gaat wel tegen mijn vriend of een vriendin. Als ik diegene niet leuk/ aardig vind kan ik er ook best over mopperen.

Als single zou het denk ik compleet afhangen van het feit of ik diegene leuk vindt of niet.
Oud 13-01-2015, 15:34
volvoman
volvoman is offline
Bedankt voor je reactie! Zit nogal in dubio namelijk
Met citaat reageren
Oud 13-01-2015, 15:39
-Marleen
-Marleen is offline
Ik zou het alleen tegen mn beste vriendin zeggen, ik wil die jongen teminste niet kwetsen door t rond te gaan lopen lullen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2015, 15:45
Verwijderd
Dat verschilt natuurlijk nogal per meisje en ik zou de informatie die je hier krijgt dan ook niet als bindend ervaren.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2015, 16:01
volvoman
volvoman is offline
Nee natuurlijk is deze info niet bindend, maar kan wel doorbraak geven
Met citaat reageren
Oud 13-01-2015, 16:09
Verwijderd
Omdat je nu weet dat het meisje -misschien- iets tegen haar vriendinnen heeft gezegd? Ik zie niet in hoe dat helpt. Desalniettemin succes ermee.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2015, 16:18
volvoman
volvoman is offline
Nee, ik zit zelf te twijfelen of ik een meisje ga zeggen dat ik haar leuk vind, of dat ik nog afwacht, ben zelf niet zo'n versierder zegmaar ik vind haar wel echt leuk, alleen het probleem is dat ik maar 1 uur in de week een beetje vrij ben om iets tegen haat te zeggen en dat is onder de les dusja....
Met citaat reageren
Oud 13-01-2015, 16:38
volvoman
volvoman is offline
Misschien denk ik er teveel over na en moet ik op m'n intuïtie af gaan en het gewoon zeggen
Met citaat reageren
Oud 13-01-2015, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik zit zelf te twijfelen of ik een meisje ga zeggen dat ik haar leuk vind, of dat ik nog afwacht, ben zelf niet zo'n versierder zegmaar ik vind haar wel echt leuk, alleen het probleem is dat ik maar 1 uur in de week een beetje vrij ben om iets tegen haat te zeggen en dat is onder de les dusja....
Wat heeft dat te maken met de vraag die je in de eerste instantie stelde?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2015, 17:42
volvoman
volvoman is offline
Omdat dat over een situatie gaat waar ik in zou kunnen komen en daar ben ik een beetje bang voor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten