Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2015, 23:09
moniekx
moniekx is offline
Hee iedereen,
Ik vind al een hele poos een jongen leuk. Vorig jaar ben ik eventjes met hem gegaan en merk nu wel aan mezelf dat ik hem nogsteeds erg leuk vind. Het probleem nu is dat hij even geleden met een vriendin van mij ging en ik wil haar niet kwetsen. Om de situatie nog ingewikkelder te maken is dat hij mij ook leuk vind en hij gaat met zijn studie volgeld jaar naar het buitenland. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Help mee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2015, 09:23
Bobblin92
Bobblin92 is offline
Heeft hij nog een relatie met die vriendin van jou of is dat nu voorbij?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2015, 16:57
moniekx
moniekx is offline
Die relatie is al voorbij maar ik denk dat ze er nog wel mee zit
Met citaat reageren
Oud 13-01-2015, 20:32
Elin3
Elin3 is offline
Als je je vriendin belangrijker vindt dan deze jongen zou ik het eerst eens voorzichtig met haar bespreken voor je in actie komt.
Oud 13-01-2015, 22:46
moniekx
moniekx is offline
Ze weet het al van mij en hem. Hij heeft gezegt dat ik de reden ben waardoor het nu uit is tussen hun. En ik vind hem echt heel leuk alleen durf niks te ondernemen zegmaar om mijn vriendin.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2015, 07:49
Verwijderd
Op zich snap ik dat en is het lovenswaardig. Er is echter nogal een maar: je vriendin heeft zelf een relatie met hem gehad, nadat jullie al wat hadden gehad? Toen hield zij blijkbar ook geen rekening met jouw gevoelens.

Ik geloof in het algemeen niet zo in relaties die al eens fout zijn gelopen opnieuw proberen dus wat dat betreft zou ik zeggen kies voor je vriendin en vergeet allebei die jongen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2015, 15:53
Verwijderd
Waarom was het destijds uitgegaan tussen jullie?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2015, 23:25
moniekx
moniekx is offline
Ik had niet een relatie met hem. We gingen gewoon met elkaar alsof we dat hadden maar het was niet officeel. Toen vroeg hij of ik het officieel wilde en toen zei ik dat ik wat ruimte nodig had. Ik zat op dat moment best wel in de knoop met mijn studie. Achteraf heb ik daar echt heel erg spijt van.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2015, 08:10
Verwijderd
Of je wel of niet "officieel" een relatie had vind ik totaal irrelevant. Ik vind dat je nodeloos ingewikkeld en moeilijk doet.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2015, 23:30
moniekx
moniekx is offline
Daar verschillen de meningen dan in, maar toch bedankt voor de nodeloze reactie
Met citaat reageren
Oud 17-01-2015, 08:13
Verwijderd
Oeeeh de smiley of death. Hoezo nodeloos? Ik geef aan dat het niet relevant is of jullie officieel iets hadden. Jullie "gingen gewoon met elkaar". Dat wist je vriendin echt wel en toch is zij daarna met hem gaan rotzooien. Dus ik snap niet zo goed waarom jij nu weer met haar gevoelens rekening zou moeten houden. Dat is wat ik bedoel. En daarom vind ik dan ook dat je ingewikkeld doet. Als je hem leuk vindt, dan zeg dat tegen hem en doe er iets mee. Behalve als je denkt dat je vriendin dan boos wordt en jij de relatie met je vriendin belangrijker vindt. Maar ik zou dat nogal hypocriet vinden van je vriendin.

Maar goed, je voelt je blijkbaar aangevallen of zo dus je leest de inhoud van mijn reacties toch niet.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2015, 10:28
moniekx
moniekx is offline
Ahh op die mannier, ik dacht dat je deze hele toppic nodeloos vond, sorry 🙏
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten