Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2015, 12:20
Zottie2
Zottie2 is offline
Ik vind iemand leuk maar hij zit bij me in de klas en ik ben bang dat het heel kort gaat duren.hijraakt me de hele tijd aan. Zou ik hem vragen of het vergetem?
Xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2015, 12:28
Elin3
Elin3 is offline
Waarom zou je hem direct vragen of hij je leuk vindt/ of hij een relatie met je wil. Spreek eerst een samen wat af, dan pas ontdek je of hij echt zo leuk is als jij nu denkt en of het klikt tussen jullie. Ga gewoon samen iets doen, een film kijken, samen een stuk skaten, zoiets. Als hij iets met je wil afspreken is dat sowieso een goed teken. Wil hij dat niet, dan weet je ook waar je aan toe bent en is hij niet geïnteresseerd.
Oud 17-01-2015, 12:32
Zottie2
Zottie2 is offline
Maar mijn vriendin is ook op hem maar hij niet op haar maar zij spreken wel af maar ik durf sowieso niet met zn tweeen af te spreken. Ingewikkeld he?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2015, 12:34
Elin3
Elin3 is offline
Als jouw vriendin met hem mag afspreken dan heb jij ook dat recht toch? Als je al niet met hem af durft te spreken kan je je er beter direct helemaal overheen zetten. Stel dat jullie ooit wat zouden krijgen, zou je dan op wonderbaarlijke wijze ineens wel durven afspreken? Dat maakt het tegen die tijd juist heel lastig, omdat je dan helemaal niet gewend bent om samen met hem te zijn.
Oud 17-01-2015, 12:35
Zottie2
Zottie2 is offline
En ik ben bang dat het snel uitgaat omdat we bij elkaar in de klas zitten. En als het al uitgaat dan gaat onze vriendschap kapot.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2015, 12:36
Zottie2
Zottie2 is offline
Citaat:
Als jouw vriendin met hem mag afspreken dan heb jij ook dat recht toch? Als je al niet met hem af durft te spreken kan je je er beter direct helemaal overheen zetten. Stel dat jullie ooit wat zouden krijgen, zou je dan op wonderbaarlijke wijze ineens wel durven afspreken? Dat maakt het tegen die tijd juist heel lastig, omdat je dan helemaal niet gewend bent om samen met hem te zijn.
Nou hij gaat het al opmerkelijk vinden als ik hem opeens vraag om af te spreken☺😁
Met citaat reageren
Oud 17-01-2015, 12:39
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
En ik ben bang dat het snel uitgaat omdat we bij elkaar in de klas zitten. En als het al uitgaat dan gaat onze vriendschap kapot.
Een keer afspreken betekent niet dat het gelijk een relatie hoeft te zijn/ worden. Juist door samen tijd door te brengen kan je er achter komen of het zou werken als jullie een relatie zouden krijgen. Als jullie samen al geen idee hebben wat jullie moeten doen, waar jullie over moeten praten, etc. kan jij hem nog zo leuk vinden, maar dan wordt een relatie inderdaad geen succes

Citaat:
Nou hij gaat het al opmerkelijk vinden als ik hem opeens vraag om af te spreken☺😁
Hoe gaan jullie nu dan met elkaar om? Hoe goed ken je hem?
Oud 17-01-2015, 12:48
Zottie2
Zottie2 is offline
Ik weet wel veel van hem en we gaan wel goed met elkaar om. Hij gaat naast me zitten uit zichzelf en als hij iets zegt dan legt hij zijn hand op mijn arm
Met citaat reageren
Oud 17-01-2015, 12:53
Zottie2
Zottie2 is offline
Dus wat moet ik doeennn
Met citaat reageren
Oud 17-01-2015, 12:53
Verwijderd
Niet zo janken en een keer met hem afspreken.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2015, 12:55
Zottie2
Zottie2 is offline
Ja hallo dat vind hij ziek raar wss
Met citaat reageren
Oud 17-01-2015, 12:58
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja hallo dat vind hij ziek raar wss
Jullie zijn toch vrienden, hij raakt je aan, toont interesse. En hij spreekt ook één op één af met je vriendin. Dan is het helemaal niet raar
Oud 17-01-2015, 13:02
Zottie2
Zottie2 is offline
Citaat:
Jullie zijn toch vrienden, hij raakt je aan, toont interesse. En hij spreekt ook één op één af met je vriendin. Dan is het helemaal niet raar
Nou hij spreekt met twee anderen erbij af anders durven ze niet en hij woont super verweg
Met citaat reageren
Oud 17-01-2015, 13:06
Verwijderd
Ok dan spreek je niet met hem af, simpel toch.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2015, 13:09
Zottie2
Zottie2 is offline
Pls reageeerr
Met citaat reageren
Oud 17-01-2015, 13:44
Verwijderd
Niet afspreken want je durft toch niet.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2015, 13:45
Zottie2
Zottie2 is offline
Ik durf wel maar als hij nee zegt sta ik voor lul
Met citaat reageren
Oud 17-01-2015, 14:07
Verwijderd
Dat sta je niet maar dat maakt niet uit want het gaat toch niet gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2015, 14:09
Zottie2
Zottie2 is offline
Wat niet
Met citaat reageren
Oud 17-01-2015, 14:15
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik durf wel maar als hij nee zegt sta ik voor lul
Jullie zijn toch vrienden. Dan is hij wel stom als hij niet met je wil afspreken en jou daarmee een slecht gevoel geeft.
Oud 17-01-2015, 14:43
Zottie2
Zottie2 is offline
Dat is waar
Met citaat reageren
Oud 17-01-2015, 16:47
Zottie2
Zottie2 is offline
Maar diegene doet opeens heel rot tegen me nouja niet rot maar hij praat heel sarcastisch is dat omdat hij me niet meer mag of omdat tie me leuk vind
Met citaat reageren
Oud 17-01-2015, 17:06
Verwijderd
Ik zal even mijn gedachtenleesmachine aanzetten voor je, moment.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2015, 18:32
Zottie2
Zottie2 is offline
Pls anybody help me
Met citaat reageren
Oud 17-01-2015, 19:29
fire24
fire24 is offline
Wat tot nu toe iedereen heeft gezegd komt ongeveer op hetzelfde neer. Doe nu eens rustig en krijg niet de paniek als hij even sarcastisch is. Verder regel gewoon een afspraak en als je dat niet wil/kan/durft (bla bla bla) dan zet je je erover heen en zoek je een andere jongen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2015, 19:42
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
dan zet je je erover heen en zoek je een andere jongen
Of zoek je even helemaal geen jongen, verder dan over hem dromen komt ze niet als ze toch niet op hem af durft te stappen
Oud 20-01-2015, 20:01
Jongenuittwente
Jongenuittwente is offline
Citaat:
ik heb ooit met een meisje verkering gehad, maar toen het uitging bleven we wel goede vrienden, dus je vriendschap hoeft niet kapot te gaan
Reageren

Regels voor berichten