Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Zelfs een vriendin die zelf 8 uur per dag zit te gamen zou geen jongen willen die dat ook doet, omdat iemand die zoveel tijd per dag zit te verspillen aan gamen een vriend zal zoeken die houdt van koken, schoonmaken en zijn vriendin verzorgen en daarnaast ook nog een goede baan heeft aangezien het van zo iemand zelf niet zal komen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zou als ik jou was toch maar wat minder gaan gamen. Je ouders vinden het waarschijnlijk ook niet zo leuk als jij de hele dag zit te gamen. Ik ben een tijdje ook zo geweest dat ik 4 uur achter elkaar game, maar mn ouders vonden het niet leuk. Spreek af met vrienden, en ga dan op zoek naar meisjes. Een vriendin in het echt is toch veel leuker dan een vriendin die aan de andere kant van een beeldscherm zit.
|
![]() |
|
jongeman.. je gaat er echt niet van genieten als jij en je vriendin 'gameverslaafden' zijn..
stel je voor jullie 2 naast elkaar 8uren lang achter een scherm. Als je dat sexy vindt dan heb ik dit voor je: (-_-) Probeer van je verslaving af te komen en ga lekker buitenspelen man.. toen ik 13 was speelde ik 8uur lang buiten ipv achter de pc. |
![]() |
||
Citaat:
Dikke Retweet! Als je één vriendin wil moet je daar tijd voor vrij maken. Het is niet zo makkelijk als je op tv ziet enzo. Uit ervaring weet ik dat de meeste meiden games toch maar kinderachtig vinden, of teveel geweld. Maar wees niet bang: gewoon wat minder gamen en gewoon naar haar toe gaan. (Contact zoeken.) Wat ook werkt mocht je op date gaan, neem een cadeautje mee, bv. bonbons of rozen. Dat werkt wel! Succes kerel! ![]()
|
Ik zou op mijn eerste date echt geen rozen of bonbons hoeven hoor, liever iets meer low-level een gezellig middag of avond samen dan daarmee direct hooggespannen verwachtingen creëren ;-)
||
Citaat:
Leer elkaar eerst beter kennen. Als 't goed gaat en er een 2e date komt, zou ik wel een klein cadeautje geven. |
![]() |
|
Uit eigen ervaring vind ik dat bonbons op een eerste date nogal awkward zijn. Het is een soort statement waar ik altijd een beetje de kriebels van krijg. Maarja, ik krijg ook de kriebels als ze alles willen betalen dus misschien ligt het ook aan mij
![]() Dan over het gamen, zoveel gamen is inderdaad niet goed voor je, je beweegt veel te weinig als je gamed (ik neem aan dat je niet op de wii zit tijdens je 8 urige gamesessies) en je komt denk ik ook niet voldoende buiten, waardoor je heel veel vitamine D misloopt die toch wel prettig is om te hebben.
|
Zo makkelijk gaat het niet mijn vriend; zo'n vriendin krijg je niet door hier aan te kloppen met suggesties, waardoor wij een speurtocht van 3 maanden en 17 uur gaan houden zodat we iemand voor je hebben gevonden. Zoiets komt op je af. Mij is geleerd; de vriendin die je zoekt, vind je wanneer je niet zoekt. Ga nou maar gamen, although je wel absurd veel vrije tijd hebt voor 9 uur COD.. Zet die stuff eens uit, and look outside to the bright and awesome world! Ik ben zelf ook geen buitenmens, kom zelf weinig buiten voor de rust. Maar wat diverser met je tijd omgaan is wel aan te raden. Zo krijg je meer kwaliteiten en krijg je meer waardering voor anderen. Bovendien: Een vriendin met diezelfde kwaliteiten is vele malen beter dan een vriendin die alleen een PS3/4/Xbox controller kan bedienen
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb slechte ervaringen met het ZOEKEN naar een vriendin, ik vind dat je jezelf gewoon open moet stellen om nieuwe mensen te leren kennen, op school of waar dan ook.
Wanneer je dat onder de knie hebt leer je vanzelf mensen kennen die jou interesse opwekken. Het kan erg lang duren voordat je de juiste vindt, ook heel kort, forceer het niet en heb geduld. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|