Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2015, 21:35
just anonymous
just anonymous is offline
Hey ik ben een jongen van 13 ik ben een gamer (verslaafd) ik speel meestal cod mijn probleem is ik wil een vriendin die ook cod speelt alleen hoe kan ik zon meid vinden

Laatst gewijzigd op 12-02-2015 om 20:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2015, 21:45
Elin3
Elin3 is offline
Waar ontmoet je normaal andere gamers? Zijn daar misschien ook meiden?

Daarnaast is, in mijn ervaringen"ik wil een vriendin" geen goed uitgangspunt voor een relatie. Een goede relatie is inderdaad hartstikke leuk, maar ik zou je toch willen aanraden om niet wanhopig naar een vriendin te zoeken. Ga gewoon met meiden om en begin pas na te denken over een eventuele relatie wanneer je echt voor één meisje gevallen bent.
Oud 10-02-2015, 22:09
just anonymous
Ik ontmoet ze meestal gwn via cod
Met citaat reageren
Oud 10-02-2015, 22:10
just anonymous
Miss heb je het verkeerd opgevat als ik een vriendin zou hebben zou ik een willen hebben die ook gamed
Met citaat reageren
Oud 10-02-2015, 22:15
ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
Citaat:
Miss heb je het verkeerd opgevat als ik een vriendin zou hebben zou ik een willen hebben die ook gamed
Jaah uhmm. Zo 1 wil ik ook wel. Maar ikheb laatstnog een meiaje ontmoet. Em die vind.hwt maar slecht sat ik soms 7uur per dag met mijn ps3 bezig ben: dat ia ongezond, zegt ze dan. Zelf denk ik dat ze gelijk heeft.welk meisje wil nou met een jongen diw alleen oog heeft voor gamen...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2015, 22:23
just anonymous
Dat bedoel ik dus ik wil ook een meisje die gamed

Ps: ik game 9/11 uur per dag in het weekend 15 uur
Met citaat reageren
Oud 10-02-2015, 22:24
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:

Dan heb je toch helemaal geen tijd voor een vriendin?
Oud 10-02-2015, 22:27
just anonymous
Daarom wil ik een vriendin waar ik samen mee game een soort cyber-vriendin
Met citaat reageren
Oud 10-02-2015, 22:31
ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
Citaat:

Nice, ik had het alleen maar over ps3ik heb veel meer namelijk. Zit jij nog op school?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2015, 22:32
just anonymous
Ja kzit nog opschool
Met citaat reageren
Oud 10-02-2015, 22:35
ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
Citaat:
Ja kzit nog opschool
Middelbare?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2015, 22:36
just anonymous
Ja 2de
Met citaat reageren
Oud 10-02-2015, 23:23
HistoryMan
HistoryMan is offline
Hoe krijg jij het voor elkaar om 9 uur per dag CoD te spelen in de 2e?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2015, 20:19
just anonymous
Idk
Met citaat reageren
Oud 11-02-2015, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Hoe krijg jij het voor elkaar om 9 uur per dag CoD te spelen in de 2e?
Hij overdrijfd, je bent zo'n 8 uur op school per dag + 9 uur gamen is 17 uur.
Dan hou je 7 uur over om te slapen, (7 uur slaap is al te weinig) te eten, huiswerk te maken enz.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2015, 21:46
just anonymous
Eigenlijk heb k 2 mottos win or die trying (nu wat te maken heeft met dit topic) sorry girls I don't date maar dat geld niet voor girl gamers
Met citaat reageren
Oud 11-02-2015, 21:59
ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
Citaat:
Hij overdrijfd, je bent zo'n 8 uur op school per dag + 9 uur gamen is 17 uur.
Dan hou je 7 uur over om te slapen, (7 uur slaap is al te weinig) te eten, huiswerk te maken enz.
Doet ie.niet. Gamers slapenweinig en maken geen huiswerk. Ik zit in de derde van middelbaar en ik game ook gewoon 8 uur perdag.... En ik slaap ook weinig... Duss
Met citaat reageren
Oud 11-02-2015, 22:20
just anonymous
Ik doe kader dus heb bijna geen huiswerk Heel soms leerwerk
Met citaat reageren
Oud 11-02-2015, 22:43
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik doe kader dus heb bijna geen huiswerk Heel soms leerwerk
Zou je een hoger niveau kunnen doen, wanneer je niet of minder zou gamen?
Oud 12-02-2015, 15:47
HistoryMan
HistoryMan is offline
Citaat:
Zou je een hoger niveau kunnen doen, wanneer je niet of minder zou gamen?
Inderdaad, een vriend doet namelijk ook kader. Hij kan makkelijk een hoger niveau doen maar dat doet hij niet omdat hij te lui is.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2015, 17:31
Heer Wil
Heer Wil is offline
Zelfs een vriendin die zelf 8 uur per dag zit te gamen zou geen jongen willen die dat ook doet, omdat iemand die zoveel tijd per dag zit te verspillen aan gamen een vriend zal zoeken die houdt van koken, schoonmaken en zijn vriendin verzorgen en daarnaast ook nog een goede baan heeft aangezien het van zo iemand zelf niet zal komen.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2015, 14:17
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Zelfs een vriendin die zelf 8 uur per dag zit te gamen zou geen jongen willen die dat ook doet, omdat iemand die zoveel tijd per dag zit te verspillen aan gamen een vriend zal zoeken die houdt van koken, schoonmaken en zijn vriendin verzorgen en daarnaast ook nog een goede baan heeft aangezien het van zo iemand zelf niet zal komen.
Ja, je hebt wel een goede baan nodig om te kunnen gamen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2015, 17:29
mrAnonymous
mrAnonymous is offline
Ik zou als ik jou was toch maar wat minder gaan gamen. Je ouders vinden het waarschijnlijk ook niet zo leuk als jij de hele dag zit te gamen. Ik ben een tijdje ook zo geweest dat ik 4 uur achter elkaar game, maar mn ouders vonden het niet leuk. Spreek af met vrienden, en ga dan op zoek naar meisjes. Een vriendin in het echt is toch veel leuker dan een vriendin die aan de andere kant van een beeldscherm zit.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2015, 18:13
TupacShakur
TupacShakur is offline
jongeman.. je gaat er echt niet van genieten als jij en je vriendin 'gameverslaafden' zijn..
stel je voor jullie 2 naast elkaar 8uren lang achter een scherm. Als je dat sexy vindt dan heb ik dit voor je: (-_-)
Probeer van je verslaving af te komen en ga lekker buitenspelen man.. toen ik 13 was speelde ik 8uur lang buiten ipv achter de pc.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2015, 12:30
Verwijderd
Games hebben er helemaal niets mee te maken en meiden die CoD spelen kunnen het toch niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2015, 07:34
bierkoning
bierkoning is offline
Het schelden en dergelijke heb ik er even uit gehaald. Nu weer lief verder.
Oud 16-02-2015, 14:22
Dutch Thunder
Dutch Thunder is offline
Citaat:
jongeman.. je gaat er echt niet van genieten als jij en je vriendin 'gameverslaafden' zijn..
stel je voor jullie 2 naast elkaar 8uren lang achter een scherm. Als je dat sexy vindt dan heb ik dit voor je: (-_-)
Probeer van je verslaving af te komen en ga lekker buitenspelen man.. toen ik 13 was speelde ik 8uur lang buiten ipv achter de pc.

Dikke Retweet!

Als je één vriendin wil moet je daar tijd voor vrij maken. Het is niet zo makkelijk als je op tv ziet enzo. Uit ervaring weet ik dat de meeste meiden games toch maar kinderachtig vinden, of teveel geweld.

Maar wees niet bang: gewoon wat minder gamen en gewoon naar haar toe gaan. (Contact zoeken.)

Wat ook werkt mocht je op date gaan, neem een cadeautje mee, bv. bonbons of rozen. Dat werkt wel!

Succes kerel!
Oud 16-02-2015, 14:27
Elin3
Elin3 is offline
Ik zou op mijn eerste date echt geen rozen of bonbons hoeven hoor, liever iets meer low-level een gezellig middag of avond samen dan daarmee direct hooggespannen verwachtingen creëren ;-)
Oud 16-02-2015, 17:03
TupacShakur
TupacShakur is offline
Citaat:
Ik zou op mijn eerste date echt geen rozen of bonbons hoeven hoor, liever iets meer low-level een gezellig middag of avond samen dan daarmee direct hooggespannen verwachtingen creëren ;-)
Helemaal gelijk

Leer elkaar eerst beter kennen. Als 't goed gaat en er een 2e date komt, zou ik wel een klein cadeautje geven.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2015, 11:33
WhiteBlossom
WhiteBlossom is offline
Uit eigen ervaring vind ik dat bonbons op een eerste date nogal awkward zijn. Het is een soort statement waar ik altijd een beetje de kriebels van krijg. Maarja, ik krijg ook de kriebels als ze alles willen betalen dus misschien ligt het ook aan mij
Dan over het gamen, zoveel gamen is inderdaad niet goed voor je, je beweegt veel te weinig als je gamed (ik neem aan dat je niet op de wii zit tijdens je 8 urige gamesessies) en je komt denk ik ook niet voldoende buiten, waardoor je heel veel vitamine D misloopt die toch wel prettig is om te hebben.
Oud 10-03-2015, 17:37
Lucifuge
Lucifuge is offline
Zo makkelijk gaat het niet mijn vriend; zo'n vriendin krijg je niet door hier aan te kloppen met suggesties, waardoor wij een speurtocht van 3 maanden en 17 uur gaan houden zodat we iemand voor je hebben gevonden. Zoiets komt op je af. Mij is geleerd; de vriendin die je zoekt, vind je wanneer je niet zoekt. Ga nou maar gamen, although je wel absurd veel vrije tijd hebt voor 9 uur COD.. Zet die stuff eens uit, and look outside to the bright and awesome world! Ik ben zelf ook geen buitenmens, kom zelf weinig buiten voor de rust. Maar wat diverser met je tijd omgaan is wel aan te raden. Zo krijg je meer kwaliteiten en krijg je meer waardering voor anderen. Bovendien: Een vriendin met diezelfde kwaliteiten is vele malen beter dan een vriendin die alleen een PS3/4/Xbox controller kan bedienen
Met citaat reageren
Oud 13-03-2015, 13:11
MCanoniem
MCanoniem is offline
Ik heb slechte ervaringen met het ZOEKEN naar een vriendin, ik vind dat je jezelf gewoon open moet stellen om nieuwe mensen te leren kennen, op school of waar dan ook.
Wanneer je dat onder de knie hebt leer je vanzelf mensen kennen die jou interesse opwekken.
Het kan erg lang duren voordat je de juiste vindt, ook heel kort, forceer het niet en heb geduld.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten