Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2015, 15:05
capitalF
capitalF is offline
Beste lezers

Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik nog op zoek naar ongeveer 180 personen die mij willen helpen.. Het onderzoek gaat voornamelijk over het kopen, verkopen, verzekeren en het laten repareren van mobiele telefoons en tablets. Ik probeer erachter te komen hoe consumenten in Nederland oriënteren en tot aankoop overgaan.

Om het consumentengedrag in kaart te brengen heb ik een enquête opgesteld.. (alweer een enquête inderdaad )
De enquête mag door iedereen vanaf 16 jaar ingevuld worden. De enquête bestaat uit 8 simpele meerkeuzevragen over de vrijetijdsbesteding en 20 simpele meerkeuzevragen over telecomproducten en -diensten. De gehele enquête duurt ongeveer 10 minuten om in te vullen en uiteraard gebeurt dit onder volstrekte anonimiteit.

Ben jij benieuwd naar de resultaten? Hou dit topic in de gaten! Na afloop maak ik een samenvatting van de resultaten die ik in dit topic zal plaatsen.

Jullie bijdrage aan dit onderzoek zal mij enorm helpen met dit onderzoek! Alvast bedankt!

www.thesistools.com/mediaconsumptie-telecom

Laatst gewijzigd op 29-01-2015 om 10:22.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2015, 16:44
bierkoning
bierkoning is offline
Ingevuld
Oud 28-01-2015, 17:34
Sketching
Sketching is offline
Ik heb eventjes gewoon de enquête voor de lol doorgekeken en je vraagt bij vraag 7: "Op welke Social Media kanalen bent u actief?" bij de opties staat ook hyves. Terwijl hyves toch echt al een poosje alleen nog maar voor gamen is en niet voor sociaal contact.
Oud 29-01-2015, 10:05
capitalF
capitalF is offline
Citaat:
Ingevuld
Dankjewel Bierkoning!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2015, 10:06
capitalF
capitalF is offline
Citaat:
Ik heb eventjes gewoon de enquête voor de lol doorgekeken en je vraagt bij vraag 7: "Op welke Social Media kanalen bent u actief?" bij de opties staat ook hyves. Terwijl hyves toch echt al een poosje alleen nog maar voor gamen is en niet voor sociaal contact.
Klopt, Hyves bestaat niet meer, en was hier niet van op de hoogte tijdens het opstellen van de enquete. Wel stom eigenlijk, want dit had ik moeten checken! Maar nu weet ik in ieder geval dat wanneer iemand Hyves aanvinkt, dat dit geen serieuze respondent is
Met citaat reageren
Oud 30-01-2015, 07:43
Verwijderd
Nee dat weet je niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten