![]() |
|
![]() |
Beste lezers
Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik nog op zoek naar ongeveer 180 personen die mij willen helpen.. Het onderzoek gaat voornamelijk over het kopen, verkopen, verzekeren en het laten repareren van mobiele telefoons en tablets. Ik probeer erachter te komen hoe consumenten in Nederland oriënteren en tot aankoop overgaan. Om het consumentengedrag in kaart te brengen heb ik een enquête opgesteld.. (alweer een enquête inderdaad ![]() De enquête mag door iedereen vanaf 16 jaar ingevuld worden. De enquête bestaat uit 8 simpele meerkeuzevragen over de vrijetijdsbesteding en 20 simpele meerkeuzevragen over telecomproducten en -diensten. De gehele enquête duurt ongeveer 10 minuten om in te vullen en uiteraard gebeurt dit onder volstrekte anonimiteit. Ben jij benieuwd naar de resultaten? Hou dit topic in de gaten! Na afloop maak ik een samenvatting van de resultaten die ik in dit topic zal plaatsen. Jullie bijdrage aan dit onderzoek zal mij enorm helpen met dit onderzoek! Alvast bedankt! www.thesistools.com/mediaconsumptie-telecom Laatst gewijzigd op 29-01-2015 om 10:22. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|