Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2015, 19:17
KawaiiPluzzle
KawaiiPluzzle is offline
Ik weet niet hoe ik dit aan moet pakken. Ik ben 15 jaar maar mijn ouders zijn te voorzichtig. Ik mag niet alleen met de bus naar een "open dag".. Ik wil zeg maar dan even liegen... Het is omdat ik een jongen waarvan ik ziels veel van hou wil ontmoeten. Hij woont 2 uur van mij vandaan. ( eigenlijk is het 5 kwartiertjes maar in de bus zitten duurd 45min) hij wilt mij ook graag zien en ik hem... Het liefste zou ik niet willen liegen maar anders moet ik nog 3 jaar wachten enzo .... En ik heb al een dagkaart gekocht van 15.50

Op mijn 18e mag ik zelf beslissingen nemen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2015, 19:45
Elin3
Elin3 is offline
Zomaar stiekem naar hem to gaan lijkt me geen slim plan, stel dat er onderweg iets gebeurt en niemand weet waar jij uithangt? Weten je ouders dat je deze jongen zo geweldig vindt, en dat je hem graag wil ontmoeten. Misschien kan je een deal met ze sluiten, eerlijk zeggen dat je hun kennis wil laten maken met hem, zo hun vertrouwen winnen en desnoods afspreken met je ouders erbij. Of hem, met toestemming van je ouders, thuis uitnodigen als zij thuis zijn? Je wordt nog wel honderd keer verliefd op een jongen, en het zou heel jammer zijn als je ouders hierdoor het vertrouwen in je verliezen mochten ze er achter komen. En denk eens na, blijven jullie liegen wanneer jullie een relatie hebben en elkaar willen zien?

Is dit trouwens dezelfde jongen waarmee je seks hebt gehad - waardoor je dacht dat je misschien zwanger was?
Oud 26-01-2015, 20:43
Pluis
Pluis is offline
Ben je al eens eerder in je eentje ergens ver weg naartoe geweest? Als het voor het eerst is snap ik best dat ze het griezelig vinden (los van dat je tegen ze wilt liegen). Kan die leuke jongen niet naar jou toe komen? Desnoods naar de dichtstbijzijnde stad zodat je daar kunt afspreken, en waar je een je eentje naartoe mag. Of misschien mag je wel als je samen met een vriendin gaat? Niet zo leuk voor haar natuurlijk, maar wel veiliger voor jou aangezien het klinkt alsof je die jongen nog nooit in het echt hebt gezien.
Oud 30-01-2015, 23:20
KawaiiPluzzle
KawaiiPluzzle is offline
Nee dit is een andere jongen. Ik heb al vaker met mensen afgesproken die ik niet kende. Hij kan niet naar een stad naast komen, hij werkt niet. Zijn niveau is volgens mij best wel laag. Ik heb met een vriendin van me afgesproken dat als ik daar ben dat ik haar moet bellen. Maar verder denk ik er nog wel eventjes over na. Als het niks wordt dan ga ik wel naar die open dag zodat ik toch niet gelogen heb. Zou het liefste langer blijven maar ach
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten