Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2015, 15:34
lc1
lc1 is offline
Hallo iedereen.

Ik wilde eigenlijk aangeven afgelopen zaterdag dat ik iemand best zag zitten. Echter t kwam er niet uit. Het was een heel gezellige avond totdat ze naar huis ging. Ze ging nog even naar de wc en toen zat ik me toch ellendig op de bank.

Ben in tranen uitgebarsten en uitgelegd dat ik dr wat moest vertellen. Maar t niet kon. Ben erg getroost door haar. Ik weet niet hoelang ze mijn handen heeft vastgehouden en ze heeft zelfs een traan met dr vinger uit mijn oog gehaald.

Ik heb sindsdien niks meer van dr gehoord. Nu is het wel normaal dat we dus soms dagen of een week geen contact hebben. Een vriend die ik in vertrouwen heb genomen heeft nu zoiets van: ' She knows', echter hij vond haar reactie, dat ik getroost ben zo raar.

Ik voel me nu zo stom en rot en weet nu eigenlijk niet wat te doen. Ik werd op t moment overmand door angst. Alsof alle lucht uit me geperst werd.

Wat moet ik nu? ( Ken haar nu een paar maanden) Kan ik het beste even afstand nemen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2015, 15:40
Verwijderd
Je kan nu gewoon eerlijk zeggen wat je dwars zat en dan weet je genoeg.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2015, 18:21
bloodyb
bloodyb is offline
Wat ze heeft gedaan deed ze óf omdat ze je ook best ziet zitten óf als een goede vriend beschouwt óf omdat ze medelijden met je had. Da's wel leuk maar daar schiet je op zich niets mee op. Vraag haar dus nog een keer en zeg het dan wel!
Oud 23-01-2015, 09:41
Verwijderd
Waarom begon je te huilen toen je haar wilde zeggen dat je haar leuk vindt? En weet ze het intussen wel?

Als iemand tegen mij zou zeggen "Ik moet je... ik moet je iets vertellen" om daarna op melodramatische wijze te beginnen met huilen, zou ik denken dat hij op z'n minst aids of een verleden als serieverkracher heeft, niet dat hij me gewoon leuk vindt. Ik zou zo'n onzekerheid en dramatiek ook totaal niet aantrekkelijk vinden. Dat ze op het moment zelf je troostte, zegt op zich niet super veel. Ik bedoel, ze had je moeilijk maar kunnen laten huilen terwijl ze zelf even een rondje ging wandelen ofzo.

Maar goed, wie weet wat zij denkt en doet. Dus ik zou het haar gewoon vertellen. Dat is sowieso beter dan niks doen, want nu lijkt het net of je een of ander dramatisch ding verbergt, terwijl dat helemaal niet zo is.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 14:01
Ellietje
Ellietje is offline
Bel haar gewoon op en vertel het haar!!! Dan weet je hoever je staat!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten