Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2015, 20:49
Da$id
Da$id is offline
Hallo ik heb echt advies van iemand nodig..

Ik ben een jongen van 15 jaar, kan goed met meiden omgaan geen problemen mee, vaak vriendin gehad maar ik heb dus een probleem..

Er is 1 meisje, die 16 jaar is 1 jaar ouder dus dan ik, die ik echt zo ongelooflijk leuk vind... ik app soms met haar en al is het gewoon iets vragen ik ben al zo blij als ze me iets stuurt.. ik vind haar nu al zo'n 1 jaar echt leuk terwijl ik amper/soms met haar praat en aangezien ze ouder is gaat ze ook meer met de ouderen in de school om, dus waarom zou ze aandacht geven aan zo'n 15 jarige 3e klasser.. ik wil heel graag
contact met haar maar hoe.. ben te bang (ja serieus bang) dat als ik haar te vaak een
berichtje stuurt dat ze zich aan me irriteert ofzo en dat ze me dan niet meer mag enzo..
Ik denk steeds vaker aan haar en snap niet hoe ik haar zo leuk kan vinden aangezien
gewoon niet veel met haar omga..

Alsjeblieft iemand geef advies..
Alvast bedankt!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2015, 21:36
Pluis
Pluis is offline
Wat zou je doen als ze net zo oud was als jij? 1 jaar is helemaal niet zo'n groot verschil.
Oud 26-02-2015, 22:06
Da$id
Da$id is offline
Het gaat me meer om de vrienden en de oudere 5e jaars die ze als vrienden heeft. Maar als ze net zo oud was als ik was ik er meteen voor gegaan.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2015, 07:31
Verwijderd
Dat zit allemaal in je hoofd. Ik snap ook niet zo goed wat je nu van ons verwacht, wij kunnen dat verschil niet oplossen. Maakt ook niets uit want dat is niet relevant.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2015, 09:32
Scrimble
Scrimble is offline
Net zoals Erturkoetjelief zegt, dit praat je jezelf allemaal in je hoofd. Zijn keiharde aannames en excuses, om maar geen stappen te ondernemen.

Daarnaast is ook niet heel duidelijk hoe het contact verder is. Je praat zelde met haar, maar met name op de app. Neemt zij zelf ook het initiatief om een gesprek met jouw te beginnen. Wat voor soort gesprekken heb je überhaupt? Kan zijn dat ze uit beleefdheid gewoon wat terugstuurt of er überhaupt verder niks achter zoekt.

Maak jij je vooral niet druk, om met wat voor vrienden zij omgaat. Zorg eerst maar dat je een keer wat met haar afspreekt.

Je kan goed met meiden omgaan, maar zodra het 1 jaar ouder is of je hecht ergens TEVEEL waarde aan, dan loop je al vast ??
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten