Hoi allemaal,
ik ben 3 maanden geleden 16 geworden en ik speel al ongeveer een jaar met het idee om een tattoo te laten zetten. Nu zit ik met een paar probleempjes...
ten eerste, kan ik niet echt een goede shop in de buurt vinden(heb tot nu toe alleen online gezocht) en de enige waarvan ik echt dacht "yes" zit in Rotterdam terwijl ik zelf vlakbij Amsterdam woon. Op zich geen heel groot probleem maar ik vermoed dat het minstens 2 sessies gaat kosten om de tattoo af te krijgen.
Behalve dat, vinden veel van mijn klasgenoten het stom van me dat ik een tattoo wil laten zetten. Normaal gesproken zou ik me daar niks van aantrekken, maar aangezien dit toch iets permanents is, misschien moet ik toch wel luisteren, ook al zijn zij over het algemeen juist de iets minder verstandige mensen die ik ken haha.
Kan iemand me helpen? Kennen jullie goeie shops in de buurt van Amsterdam(het is best een gecompliceerde tattoo dus ze moeten wel echt goed zijn) o.i.d.?
P.S. sorry als hij in het verkeerde topc staat, wist niet zeker waar hij het beste kon
Laatst gewijzigd op 26-02-2015 om 23:51.
|