Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2015, 20:35
daaan050
daaan050 is offline
rrrgi

Laatst gewijzigd op 03-09-2016 om 15:55.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2015, 21:38
Scrimble
Scrimble is offline
Paar alinea's kan handig zijn. Voor de rest laten rusten, je hebt het wel redelijk verkloot. Wie steelt er nou iemand haar dagboek ?? Daar is geen enkele reden voor.. Ook niet die jezelf aankaart.

Bovendien waar gaan de ruzies om? Probeer je haar te verstikken door geen enkele ruimte te geven ??
Met citaat reageren
Oud 01-03-2015, 21:55
Scrimble
Scrimble is offline
Kan gebeuren natuurlijk. Zijn genoeg mannen die het weleens hebben verpest bij vrouwen, ik ook. Echter trek daar lering uit. Bij deze zijn je kansen nihil, tenzij ze ook zwaar hopeloos is, maar uit je verhaal blijkt dat ze wel in trek is bij de meeste jongens.

Dat wordt dus op zoek naar een andere leuke meid en die zijn er voldoende! Alleen natuurlijk niet opnieuw dit soort fouten maken, dat is zonde !
Met citaat reageren
Oud 01-03-2015, 22:12
Verwijderd
Stoppen met wantrouwen. Bitches diggen zekerheid en ze diggen het al helemaal als je ze vertrouwt. Als ze echt zo gewild was was jij toevallig wel de dude die haar balde. Geen reden om je dan ondergeschikt te voelen aan andere jongens die haar ook wilden doen. En haar dagboek stelen was gewoon dom. (het hebben van een dagboek trouwens ook, maar dat terzijde)

Verder: Elkaar alleen in het weekend zien is "jammer" maar heeft zat voordelen. Die je trouwens ook consistent hebt verpest door haar te wantrouwen. Waarom zou je überhaupt een relatie nemen met iemand die je niet vertrouwt?

Maar de schade is als ik het verhaal zo lees al gedaan. Ze is misschien terughoudend om het recht voor z'n raap te geven maar ik denk dat het al een tijdje over is. Trek er lessen uit, hit the gym en man the fuck up. En communiceer voorlopig alleen nog maar als zij begint met praten.

Citaat:
Ik vind het lastig om te vertrouwen doordat ze zo gewild is
En zij vindt het lastig om te vertrouwen omdat je keer op keer hebt laten zien dat je onbetrouwbaar bent.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2015, 22:15
Bobblin92
Bobblin92 is offline
Hoezo zijn hierbij de kansen nihil?

btw zit in een zelfde soort situatie en qua duur ook even lang ongeveer. Veel ruzies gehad maar geen dagboek tafereel
Met citaat reageren
Oud 01-03-2015, 22:43
Elin3
Elin3 is offline
Vertrouwen is het belangrijkste in een relatie. Als dat bij beide partijen er niet meer is, dan valt er weinig meer te beginnen. Je kunt wel blijven vasthouden aan mooie herinneringen van eerder, maar zonder vertrouwen van beide kanten wordt het toch nooit meer zoals het was.
Oud 02-03-2015, 09:19
Verwijderd
Haha, dagboek jatten, wtf
Met citaat reageren
Oud 02-03-2015, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Ik weet dat die dagboek incident ook niet goed te praten is alleen ze heeft me wel het vergeven.
Maar ze is het niet vergeten.
Citaat:
We hebben samen ook daarom afspraken gemaakt alleen het was nogal te obsessief met whatsapp wat jammer was. Ik weet dat vertrouwen iets heel belangrijks is in een relatie alleen ze had nogal in het verleden ook een rare achtergrond. Ik had die dagboek niet zomaar gestolen. ze was namelijk in het verleden 'gebruikt' een jongen deed het met dr alleen voor de seks.
Gelul. Zij heeft hem net zo goed gebruikt voor seks.
Citaat:
Alleen ze bleef hem leuk vinden nadat het al uit was dus ze heeft gesprekken gehad met een professional. Ook wou ze heel graag uit met vrienden en ik heb van haar rare verhalen gehoord daarover dus ik vertrouw dat moeilijk, want ze is in het verleden ooit eens vreemd gegaan.
Als je haar niet vertrouwt moet je geen relatie beginnen.
Citaat:
ik heb nu het gevoel dat wat zij eerst had wat ik nu heb, ik kan me niet over haar zetten hoe graag ik het zelf ook wil. En heb gewoon het gevoel dat het haar niks meer boeit anders zou ze wel praten.... ik praat nu telkens tegen haar alleen nu ga ik dat niet meer doen mede dankzij jullie tips.
Hoelang hebben jullie gehad en hoelang is het 'uit' nu?
Citaat:
Het ligt nogaal ingewikkeld dit allemaal, misschien weten jullie mij wat hulp te geven wat ik nu kan gaan doen en hoe jullie verwachten dat zij nu denkt?
Vooral geen contact zoeken en ik verwacht dat het over is.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2015, 12:23
Elin3
Elin3 is offline
Waarom wil je nog een relatie met een meisje dat je niet durft te vertrouwen?
Oud 02-03-2015, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Ik weet dat die dagboek incident ook niet goed te praten is alleen ze heeft me wel het vergeven.
Nee heeft ze niet. Ze zegt van wel maar heeft ze niet. En terecht. Of als je die woorden te hard vind, dan lees je wat Reverend zegt: niet vergeten.

Citaat:
We hebben samen ook daarom afspraken gemaakt alleen het was nogal te obsessief met whatsapp wat jammer was.
Je kunt nog zo veel afspraken maken maar dat gaat een vertrouwensbreuk niet herstellen.

Citaat:
Ik weet dat vertrouwen iets heel belangrijks is in een relatie alleen ze had nogal in het verleden ook een rare achtergrond.
Wat heeft haar achtergrond te maken met vertrouwen?

Citaat:
Ik had die dagboek niet zomaar gestolen.
Jawel, dat had je wel. Er is geen goede/geldige/valide reden voor dagboekstelen.

Citaat:
ze was namelijk in het verleden 'gebruikt' een jongen deed het met dr alleen voor de seks.
Los er van dat ik de term gebruitk nogal misplaatst vind op basis alleen hiervan, snap ik niet wat dit met dagboekjatten te maken heeft.

Citaat:
Alleen ze bleef hem leuk vinden nadat het al uit was dus ze heeft gesprekken gehad met een professional.
Hoe is dit relevant?

Citaat:
Ook wou ze heel graag uit met vrienden en ik heb van haar rare verhalen gehoord daarover dus ik vertrouw dat moeilijk, want ze is in het verleden ooit eens vreemd gegaan.
Als je er niet tegen kan dat je vriendin wel eens uitgaat, kun je beter geen relatie beginnen.

Citaat:
ik heb nu het gevoel dat wat zij eerst had wat ik nu heb, ik kan me niet over haar zetten hoe graag ik het zelf ook wil. En heb gewoon het gevoel dat het haar niks meer boeit anders zou ze wel praten....
Klopt waarschijnlijk is ze gewoon wel klaar met je

Citaat:
ik praat nu telkens tegen haar alleen nu ga ik dat niet meer doen mede dankzij jullie tips.
Goed zo

Citaat:
Het ligt nogaal ingewikkeld dit allemaal, misschien weten jullie mij wat hulp te geven wat ik nu kan gaan doen en hoe jullie verwachten dat zij nu denkt?
Het ligt helemaal niet ingewikkeld, jullie vertrouwen elkaar niet dus is het zinloos om nog samen iets te proberen.

Je moet lekker verder gaan met je leven en haar vergeten en totaal geen contact meer zoeken. Gooi haar van je facebook af et cetera. Hoe zij denkt is niet relevant.

Volgende keer geen dagboeken meer jatten hè!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2015, 12:44
Verwijderd
Wat je nu moet doen is stoppen met haar te appen, wat leuks gaan doen met vrienden in de weekenden, en voorlopig even wachten met serieuze relaties tot je er klaar voor bent om een meisje te vertrouwen ipv continu op de lip te zitten.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2015, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Wat ik al aangaf wie weet misschien wat die 29 jongensnamen inhoud? Er staat nameklijk niet wat het inhoud alleen ik ben nummer 29.
Niet relevant. Wat denk je te bereiken als je hier achter zou komen, wat schiet je daar mee op?

Citaat:
Het is nu inmiddels zo'n 3 week uit, ik noem een voorbeeld: Ik typ heel erg veel lieve dingen en foto's van ons dat ik dr mis en daar reageert ze niet eens op ja 3 uur later zegt ze: Ik heb een 7.2 op me toets.
Ja, duidelijk toch? Als iemand zo reageert op lieve dingen, en niet één keer maar blijkbaar vaker/doorlopend, dan heeft ze geen interesse meer in je. Vergeet haar.

Citaat:
Het is niet dat ik haar niet durf te vertrouwen want dat doe ik wel
Grappig dat je dat zegt, want hierna komt juist een hele tekst waarom je haar niet vertrouwt

Citaat:
mede door haar verleden en ze heeft een vriendin die van de ene jongen naar andere is waar ze telkens mee omgaat kan je dr niet vertrouwen. Vrienden van me zeggen ze is heus niet na 7 maanden niks te hebben gedaan met alleen mij. Maarja je komt er nooit achter.
Dus vanwege het gedrag van een vriendin van haar vertrouw je haar niet? waar slaat dat nou weer op?

Je maakt je zelf gek jongen. Leer relativeren. En vergeet deze meid. Volgende relatie niet jezelf zo op de kast jagen.

Citaat:
Ik vind het best kloten hoe het nu gaat want we praten niet en als ze contact wil moet het van haar komen. Ook al deed ik wat verkeerd, zij gaf mij meerdere keren het signaal dat ze niet te vertrouwen was.
dit is gewoon lachwekkend. Je blijft het maar goedpraten. Waarom? wie wil je overtuigen, wat denk je te bereiken? Met deze chick is het over, accepteer dat en ga vrolijk verder met je leven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten