Citaat:
Ik weet dat die dagboek incident ook niet goed te praten is alleen ze heeft me wel het vergeven.
|
Nee heeft ze niet. Ze zegt van wel maar heeft ze niet. En terecht. Of als je die woorden te hard vind, dan lees je wat Reverend zegt: niet vergeten.
Citaat:
We hebben samen ook daarom afspraken gemaakt alleen het was nogal te obsessief met whatsapp wat jammer was.
|
Je kunt nog zo veel afspraken maken maar dat gaat een vertrouwensbreuk niet herstellen.
Citaat:
Ik weet dat vertrouwen iets heel belangrijks is in een relatie alleen ze had nogal in het verleden ook een rare achtergrond.
|
Wat heeft haar achtergrond te maken met vertrouwen?
Citaat:
Ik had die dagboek niet zomaar gestolen.
|
Jawel, dat had je wel. Er is geen goede/geldige/valide reden voor dagboekstelen.
Citaat:
ze was namelijk in het verleden 'gebruikt' een jongen deed het met dr alleen voor de seks.
|
Los er van dat ik de term gebruitk nogal misplaatst vind op basis alleen hiervan, snap ik niet wat dit met dagboekjatten te maken heeft.
Citaat:
Alleen ze bleef hem leuk vinden nadat het al uit was dus ze heeft gesprekken gehad met een professional.
|
Hoe is dit relevant?
Citaat:
Ook wou ze heel graag uit met vrienden en ik heb van haar rare verhalen gehoord daarover dus ik vertrouw dat moeilijk, want ze is in het verleden ooit eens vreemd gegaan.
|
Als je er niet tegen kan dat je vriendin wel eens uitgaat, kun je beter geen relatie beginnen.
Citaat:
ik heb nu het gevoel dat wat zij eerst had wat ik nu heb, ik kan me niet over haar zetten hoe graag ik het zelf ook wil. En heb gewoon het gevoel dat het haar niks meer boeit anders zou ze wel praten....
|
Klopt waarschijnlijk is ze gewoon wel klaar met je
Citaat:
ik praat nu telkens tegen haar alleen nu ga ik dat niet meer doen mede dankzij jullie tips.
|
Goed zo
Citaat:
Het ligt nogaal ingewikkeld dit allemaal, misschien weten jullie mij wat hulp te geven wat ik nu kan gaan doen en hoe jullie verwachten dat zij nu denkt?
|
Het ligt helemaal niet ingewikkeld, jullie vertrouwen elkaar niet dus is het zinloos om nog samen iets te proberen.
Je moet lekker verder gaan met je leven en haar vergeten en totaal geen contact meer zoeken. Gooi haar van je facebook af et cetera. Hoe zij denkt is niet relevant.
Volgende keer geen dagboeken meer jatten hè!